search icon

Επιχειρήσεις

Ρόμπυ Μπουρλάς (CEO Public Group): Στόχος το 2024 να επιστρέψουμε σε καθαρή κερδοφορία (γραφήματα)

Στα 481 εκατ. ο τζίρος το 2022, αύξηση 10% - Η στρατηγική του ομίλου μετά την ενοποίηση της Mediamarkt και οι στόχοι της διοίκησης

Τους στόχους και το στρατηγικό πλάνο του Public Group για το επόμενο διάστημα παρουσίασε η διοίκηση του Public Group xαρακτηρίζοντας ως μονόδρομο σε ένα περιβάλλον αυξημένου πληθωρισμού και ανατιμήσεων την αύξηση της κερδoφορίας του Ομίλου, κάτι που για να συμβεί πρέπει «να γίνουμε πιο αποδοτικοί, να αυτοματοποιήσουμε τις διαδικασίες, να χρησιμοποιήσουμε data για τα πάντα στις λειτουργίες μας», όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο CEO του Public Group Ρομπυ Μπουρλάς.

Προτεραιότητα η αύξηση της κερδοφορίας μας, επισήμανε στο πλαίσιο της παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε σε δημοσιογράφους, τονίζοντας ξεκάθαρα πως «ο μέτοχος στο τέλος τη ημέρας θέλει κέρδη, ταμειακές ροές, να αποπληρώσει δάνεια και να λάβει μέρισμα». Όπως τόνισε ο όμιλος βρέθηκε στην περίοδο της πανδημίας να πρέπει να ολοκληρώσει τη συγχώνευση με τη Mediamarkt και τώρα πλέον ένα πράγμα καλείται να πετυχαίνει λειτουργικά κέρδη. Υπογράμμισε πως τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου έχουν επηρεαστεί από σειρά λογιστικών αποτυπώσεων, τόνισε όμως πως το 2023 θα είναι η τελευταία χρονιά που θα επηρεαστούν από μη επαναλαμβανόμενα έξοδα και κόστη. «Το 2024 στόχος είναι να έχουμε κερδοφορία στην τελευταία γραμμή του ισολογισμού και θετικές ταμειακές ροές. Δεν απαιτείται άλλη κεφαλαιακή ενίσχυση», ανέφερε.

Αναφορικά με το επενδυτικό πλάνο του Ομίλου, τον επόμενο χρόνο θα ανέλθουν στα 20 εκατ.ευρώ, ενώ το 2023 θα ανέλθουν στα ίδια επίπεδα. Για το 2024 το μεγαλύτερο μέρος (10 εκατ.) θα αφορά νέες επενδύσεις στο οικοσύστημα του ομίλου, 5 εκατ. στο δίκτυο και επιπλέον 5 εκατ. σε τεχνολογικές υποδομές.

Η απόφαση για ένα brand

Η αγορά, εκτίμησε ο κ. Μπουρλάς, θα συνεχίζει να κινείται ανοδικά στο online περιβάλλον και να συγχωνεύεται με την omni channel εμπειρία. Μιλώντας για την Media Markt, μετά την ενοποίηση με τα Public, αποφασίστηκε πως είναι πιο αποτελεσματικό η συνέχεια να αφορά μια νέα μάρκα, με το νέο brand Public + home. Είναι σπάνιο δύο μάρκες στη συγκεκριμένη κατηγορία να ενωθούν και το 1+1 να κάνει πάνω από 2, τόνισε χαρακτηριστικά. Έχουμε πολύ μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης, εστιάζοντας στα 13 νέα mega καταστήματα public + home. Σήμερα η αλυσίδα διαθέτει 61 σημεία πώλησης και στόχος δεν είναι η αύξηση του αριθμού τους, αλλά πιο μιθανό η μετεγκατάσταση και η αύξηση της επιφάνειας όσων κριθεί απαραίτητο.

Από την πλευρά του ο CCO, Κώστας Στράτης, αναφερόμενος στην ενοποίηση του mediamarkt.gr στο public.gr και στα 13 νέα καταστήματα σημείωσε πως πλέον υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε καταστήματα 2.000 με 2.500 τετραγωνικών, ενώ το site έχει ενσωματώσει πλήρως όλο το traffic του mediamarkt.gr. Πλέον τα Public κατηγορία home living είναι ο Νο2 παίκτης της αγοράς και στόχος είναι να ξεπεράσει τα 100 εκατ. ευρώ το 2024. Η πρότασή μας είναι πολύ ελκυστική, υπάρχει θερμή ανταπόκριση από τους καταναλωτές και είμαστε αισιόδοξοι για τη συνέχεια, σημείωσε χαρακτηριστικά.

Συνολικά, το 2022 οι πωλήσεις για το 2022 ανήλθαν στα 481 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 10% έναντι του 2021, ενώ η επαναλαμβανόμενη κερδοφορία διαμορφώθηκε στα 4,6 εκατ. ευρώ. Τo τελευταίο 12μηνο οι πωλήσεις για τον όμιλο Public έχουν ξεπεράσει τα 500 εκατ. ευρώ, ενώ η αύξηση την πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο του 2023 έναντι του 2022 ανέρχεται στο 21%.

Νέο outlet στο Ρέντη

Μέσα στο επόμενο διάστημα θα λειτουργήσει το νέο outlet Public στου Ρέντη, ενώ στο σχεδιασμό είναι να ενισχυθεί περαιτέρω η κατηγορία Ψυχαγωγίας με στόχο 90 εκατ. πωλήσεις το 2024. Αναφορικά με το marketplace, υπάρχει σημαντική αύξηση της διαθέσιμης γκάμας και υπάρχει νέο μοντέλο συνεργασίας με επιλεγμένους προμηθευτές.

Ο κ. Μπουρλάς προανήγγειλε σημαντικές επενδύσεις στο σκέλος του loyalty των public, ενώ αναφορικά με τη συνεργασία στο σκέλος των καταστημάτων με τη Vodafone σημείωσε πως στο αμέσως επόμενο διάστημα θα ολοκληρωθεί το πλαίσιο και θα υπάρξουν ανακοινώσεις.

Διαβάστε ακόμη

Το νέο «σήμα» από τις κεντρικές τράπεζες – Γιατί πάνε… πίσω οι μειώσεις επιτοκίων

Σε ποια χώρα τα σούπερ μάρκετ βάζουν αντικλεπτικά στο ελαιόλαδο – Security και στα ταμεία (vids)

«Αλμυρό» το βρετανικό πρωϊνό – Πόσο ακρίβυνε (γράφημα)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version