search icon

Επιχειρήσεις

ΣΕΠΕ: Κατά 3% μειώθηκαν οι πωλήσεις τηλεοράσεων παγκοσμίως το 2023 (πίνακας)

Οι αναλυτές επισημαίνουν ότι οι πωλήσεις premium τηλεοράσεων το 2023 μειώθηκαν μεν κατά 1% σε ετήσια βάση, ωστόσο, αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους στο 10%, υποβοηθούμενο από την άνοδο στην Κίνα

Πτωτικά κινήθηκε το 2023 η παγκόσμια αγορά των τηλεοράσεων με τις πωλήσεις να μειώνονται, παρά τη σημαντική ανάπτυξη που σημειώθηκε σε συγκεκριμένες αγορές του πλανήτη, σύμφωνα με δελτίο του ΣΕΠΕ. Οι πωλήσεις της παγκόσμιας αγοράς τηλεόρασης μειώθηκαν κατά 3% το 2023 φτάνοντας τα 223 εκατ. μονάδες.

Όπως αναφέρει σε ανάλυσή της η Counterpoint Research, η ισχυρή επίδοση της αγοράς των ΗΠΑ αποδείχθηκε ανεπαρκής για να αντισταθμίσει τις αδύναμες πωλήσεις στην Κίνα και την Ευρώπη. Η εταιρεία επισημαίνει ότι οι πωλήσεις των Premium τηλεοράσεων μειώθηκαν με πολύ χαμηλότερο ρυθμό και δη κατά 1% κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους παρά την εξαιρετικά ισχυρή ανάπτυξη στην Κίνα (Global TV Shipment Tracker, Counterpoint Research).

Σύμφωνα με τους αναλυτές, το premium τμήμα των συσκευών τηλεόρασης αναμένεται να αυξηθεί με μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό το 2024 λόγω της ανάκαμψης στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Από τα στοιχεία της εταιρείας προκύπτει ότι η Samsung Electronics παρέμεινε στην πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς τηλεόρασης το 2023, ενώ οι Κινέζοι πωλητές Hisense και TCL σημείωσαν μεσαία μονοψήφια αύξηση, με την άνοδο να τροφοδοτείται, κυρίως, από την ανάπτυξή τους στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.

Να σημειωθεί ότι η Counterpoint Research ξεκίνησε την κάλυψη παγκόσμιων τηλεοπτικών αποστολών με το Global TV Shipment Tracker, μια τριμηνιαία αναφορά χωρισμένη ανά περιοχή, μέγεθος οθόνης, ανάλυση, μέση τιμή πώλησης (ASP) και άλλες παραμέτρους, συμπεριλαμβανομένων προηγμένων τεχνολογιών οθόνης σε OLED (περιλαμβάνει QD-OLED), Mini/Micro LED και LCD με κβαντικές κουκκίδες.

Πωλήσεις premium συσκευών

Οι αναλυτές επισημαίνουν ότι οι πωλήσεις premium τηλεοράσεων το 2023 μειώθηκαν μεν κατά 1% σε ετήσια βάση, ωστόσο, αύξησαν το μερίδιο αγοράς τους στο 10%, υποβοηθούμενο από την άνοδο στην Κίνα, η οποία είδε τις αποστολές και τα έσοδά της να αυξάνονται κατά 39% και 49% αντίστοιχα.

Μια σαφής στροφή προς τις MiniLED LCD τηλεοράσεις από βασικούς κατασκευαστές της κινεζικής αγοράς, σε συνδυασμό με επιθετικές τιμές και προσφορές, συνέβαλαν στην προώθηση του τμήματος στην εγχώρια αγορά. Το παγκόσμιο τμήμα τηλεοράσεων premium αναμένεται να αυξηθεί κατά μεσαίο μονοψήφιο ποσοστό το 2024, γνωρίζοντας μεγάλη ανάκαμψη στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

“Περιμένουμε ότι η premium αγορά θα είναι καλύτερη φέτος όσον αφορά την αύξηση των μεγεθών της οθόνης και της μέσης τιμής πώλησης. Η ανάκαμψη στις ΗΠΑ και την Ευρώπη θα είναι ένας μεγάλος παράγοντας, αλλά, όπως βλέπουμε στην Κίνα, η σωστή ισορροπία χαρακτηριστικών και τιμών μπορεί να είναι ένας σημαντικός παράγοντας για τα ποσοστά αντικατάστασης στο μέλλον”, εξηγούν οι αναλυτές της εταιρείας στο Counterpoint Research Global TV Shipment Tracker.

Διαβάστε ακόμη

Οι… αλλού τρως και πίνεις, η φωλιά της Λεβέντη, ο Νίκος, ο Χάρης και τα franchise, η στάμπα του Παππά, ο Γερμανός και η Imker πήραν την Entersoft

Σημαντικές αλλαγές στην Παιδεία: Έρχονται οι Πανελλαδικές νέου τύπου

ΙΟΒΕ: Σε χαμηλό 14 μηνών το οικονομικό κλίμα με βαρίδι τις κατασκευές (πίνακας)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

 

Exit mobile version