search icon

Επιχειρήσεις

Σουντάρ Πιτσάι (CEO Google) προς υπαλλήλους: Μην ταυτίζετε τη διασκέδαση με το χρήμα

Η εταιρική κουλτούρα της Google αλλάζει και οι εργαζόμενοί της καλούνται να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα

Την ώρα που η Google προσπαθεί να προσαρμοστεί με τα «αχαρτογράφητα νερά» της περιορισμένης ανάπτυξης, της μείωσης του κόστους αλλά και τις διαφωνίες των εργαζομένων σχετικά με τις αλλαγές στην κουλτούρα του τεχνολογικού κολοσσού, ο διευθύνων σύμβουλος Σουντάρ Πιτσάι εμφανίστηκε αμυντικός απέναντι στους εργαζομένους σε συνάντηση που είχε μαζί τους αυτήν την εβδομάδα.

Ο Πιτσάι κλήθηκε να απαντήσει σε δύσκολες ερωτήσεις από εργαζόμενους σχετικά με περικοπές στους δαπάνες ταξιδιών και ψυχαγωγίας, την παραγωγικότητας και πιθανές απολύσεις, σύμφωνα με το αμερικανικό δίκτυο CNBC.

Ο Πιτσάι ρωτήθηκε – σε μια ερώτηση μεγάλης σημασίας για το προσωπικό της Google – γιατί η εταιρεία μειώνει τους προϋπολογισμούς ταξιδιών και άλλες παροχές σε μια εποχή που «έχει κέρδη ρεκόρ και τεράστια αποθέματα μετρητών».

Με αρκετά συγκρατημένο ύφος, ο Πιτσάι απάντησε ότι «όλοι θα πρέπει να γίνουμε λίγο πιο υπεύθυνοι προκειμένου να αντιμετωπίσουμε μία από τις πιο δύσκολες μακροοικονομικές συνθήκες που βιώνουμε την τελευταία δεκαετία, νομίζω ότι είναι σημαντικό ως εταιρεία, να ενωθούμε για να ανταποκριθούμε σε αυτή την κατάσταση».

Τόσο ο μητρικός όμιλος της Google, η Alphabet, όσο και η Meta και άλλες εταιρείες τεχνολογίας βλέπουν μπροστά τους μία σειρά από οικονομικές προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας πιθανής ύφεσης, της ραγδαίας αύξησης του πληθωρισμού, της αύξησης των επιτοκίων και της συγκράτησης των διαφημιστικών δαπανών. Οι εταιρείες που, την τελευταία δεκαετία και πλέον, ήταν γνωστές για την υψηλή ανάπτυξη και τα πολλά προνόμια που προσέφεραν, βλέπουν τώρα πώς είναι να βρίσκεται και από την αντίπερα όχθη.

Τον Ιούλιο, η Alphabet είχε ανακοινώσει το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο με χαμηλότερα από τα αναμενόμενα κέρδη και έσοδα και ότι η αύξηση των πωλήσεων το τρίτο τρίμηνο αναμένεται να περιοριστεί σε μονοψήφιο νούμερο, από 40% που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα. Ο Πιτσάι παραδέχτηκε ωστόσο ότι δεν είναι μόνο η οικονομία που προκαλεί προκλήσεις στην Google, αλλά και η αυξανόμενη γραφειοκρατία που υπάρχει στην εταιρεία.

Ωστόσο, στη διάρκεια της συνάντησης ο Πιτσάι ακούστηκε αρκετές φορές ενοχλημένος και υπενθύμισε στους υπαλλήλους ότι «δεν μπορούμε να επιλέγουμε πάντα τις μακροοικονομικές συνθήκες».

«Δεν πρέπει να ταυτίζουμε πάντα τη διασκέδαση με τα χρήματα»

Ο Πιτσάι ανέφερε ακόμη ότι η κουλτούρα της Google μπορεί να είναι ακόμα απολαυστική, ακόμα κι αν κάποια πράγματα, όπως ορισμένα είδη απολαβών και προσφορών, αφαιρούνται.

«Θυμάμαι όταν η Google ήταν μικρή και άσημη, η αίσθηση του να περνάς καλά δεν ήταν πάντα – δεν πρέπει πάντα να ταυτίζουμε την αίσθηση αυτή με τα χρήματα. Νομίζω ότι μπορείς να μπεις σε μια σκληρά εργαζόμενη startup και οι άνθρωποι μπορεί να διασκεδάζουν και αυτό δεν πρέπει πάντα να ισοδυναμεί με χρήματα».

Η Κρίστι Ρέινκε, επικεφαλής των οικονομικών της Google, δήλωσε στη συνάντηση ότι τα τμήματα πωλήσεων θα έχουν περισσότερα περιθώρια για να ταξιδέψουν, καθώς οι δουλειές τους απαιτούν συνάντηση με πελάτες, όμως επέστησε την προσοχή ότι χρειάζεται μία πιο συγκρατημένη θεώρηση.

Διαβάστε ακόμα:

Πώς οι ιταλικές εκλογές επηρεάζουν τις αγορές – Τι προμηνύουν οι κινήσεις σε ομόλογα και μετοχές

Δύο νέες αμερικανικές επενδύσεις στη Θεσσαλονίκη (pic)

Appodixi: «Καρφώνουν» μαϊμού αποδείξεις για να εισπράξουν έως και 2.000 ευρώ

Exit mobile version