Η υπηρεσία ψηφιακής μουσικής Spotify ανακοίνωσε ότι θα σταματήσει να προβάλλει διαφημίσεις πολιτικού περιεχομένου από το 2020, τόσο για την original εκδοχή του όσο και πιο συνδρομητικά πακέτα.

Η Spotify, η οποία έχει περίπου 141 εκατ. χρήστες έκανε αυτή την κίνηση εν μέσω έντασης που επικρατεί για τις πολιτικές διαφημίσεις σε επίπεδο κολοσσών. Σύμφωνα με την εταιρεία, η απόφαση αυτή έρχεται καθώς δεν έχει τα εργαλεία για να κάνει fact checking στις πολιτικές διαφημίσεις.

Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τα έσοδα της από τέτοιες διαφημίσεις, ωστόσο το μέτρο αφορά μόνο διαφημίσεις στις ΗΠΑ, καθώς μόνο εκεί δεχόταν πολιτικές διαφημίσεις.

Η Facebook και η Google δέχονται πιέσεις σχετικά με τις πολιτικές διαφημίσεις καθώς αυτές πολλές φορές περιέχουν αποπροσανατολιστικά μηνύματα ή fake news, εν όψει των προεδρικών εκλογών στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο του 2020.

Η Twitter έχει από τον Οκτώβριο απαγορεύσει τέτοιου είδους διαφημίσεις, ενώ η Facebook δεν κάνει fact checking σε τέτοιου είδους περιεχόμενο, ενώ επιτρέπει πολιτικές διαφημίσεις.