search icon

Επιχειρήσεις

Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece: Πρώτη θέση για τον Μάριο Κωνσταντινίδη τoυ pakketo

Το pakketo είναι ένα μεγάλο διαδικτυακό κατάστημα επίπλων με έδρα τη Θεσσαλονίκη που προσφέρει ολοκληρωμένες και καινοτόμες λύσεις, με έμφαση στο design, τη λειτουργικότητα, την ποιότητα και τις οικονομικές τιμές - Μέσα σε πέντε χρόνια λειτουργίας πέτυχε ετήσιο τζίρο άνω των 10 εκατομμυρίων

Ο Μάριος Κωνσταντινίδης, CEO του pakketo.com (https://www.pakketo.com/ ), όπου κατά τη διάρκεια της καραντίνας μετέτρεψε την κρίση σε ευκαιρία και αναπτύχθηκε ταχύτατα, βραβεύτηκε με την πρώτη θέση στα Stelios Awards for Young Entrepreneurs in Greece σε νέους επιχειρηματίες κάτω των 40 ετών. 

Η τελετή βράβευσης πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου και μεταδόθηκε διαδικτυακά μέσω Zoom από τα κεντρικά γραφεία του Stelios Philanthropic Foundation στην Αθήνα, με τον Sir Στέλιος Χατζηιωάννου, δημιουργός και ιδιοκτήτης των εμπορικών σημάτων easy (π.χ. easyJet, easyHotel, easyCar κ.α.), να απονέμει τους τρεις νικητές του βραβείου. 

Την πρώτη θέση κατέλαβε ο κ. Μάριος Κωνσταντινίδης, ιδρυτής του pakketo (https://www.pakketo.com/ ).

Όμως, ποια είναι αυτά τα στοιχεία που ανέδειξαν την επιχειρηματικότητα του κ. Μάριου Κωνσταντινίδη; 

Το pakketo είναι ένα μεγάλο διαδικτυακό κατάστημα επίπλων με έδρα τη Θεσσαλονίκη που προσφέρει ολοκληρωμένες και καινοτόμες λύσεις, με έμφαση στο design, τη λειτουργικότητα, την ποιότητα και φυσικά τις οικονομικές τιμές, με περισσότερα από 5.000 προϊόντα για το σπίτι και το νοικοκυριό. 

Μέσα σε πέντε χρόνια λειτουργίας, ο κ. Κωνσταντινίδης πέτυχε ετήσιο τζίρο άνω των 10 εκατομμυρίων. Το pakketo.com μάλιστα σημείωσε τεράστια αύξηση κατά την εποχή της πανδημίας, η οποία διατηρήθηκε, καθώς η ανοδική της πορεία να συνεχίζεται έως σήμερα. Έχοντας ανθρωποκεντρική φιλοσοφία και πίστη στην ανάπτυξη πρωτοβουλιών με τους ανθρώπους να έρχονται πάντα πρώτοι το pakketo κάνει τη διαφορά!

 Έτσι, η σπουδαία αναγνώριση του κ. Μάριου Κωνσταντινίδη είναι αφιερωμένη στους συνεργάτες και την ομάδα του καθώς είναι αυτοί που δεν σταματούν να την εμπνέουν και να την κάνουν συνεχώς καλύτερη.

Ας δούμε τι ανέφερε στο λόγο του:

«Αρχικά να ευχαριστήσω το ίδρυμα Χατζηιωάννου και τον ίδιο τον sir Στέλιος Χατζηιωάννου για την ευκαιρία που μου δόθηκε και για το βραβείο που κρατάω στα χέρια μου.

Είναι πολύ σημαντικό για ένα νεαρό επιχειρηματία, όπως είμαι εγώ, να στέκεται εδώ μπροστά σας κρατώντας αυτό το βραβείο.

Είμαι πολύ χαρούμενος και αυτό το οφείλω στο όραμά του κου Χατζηιωάννου που πιστεύει στην επιβράβευση και την στήριξη νέων εταιρειών όπως η δική μου.

Πριν από 5 χρόνια, έχοντας σαν εφόδιο το νεαρό της ηλικίας μου, όρεξη και ενθουσιασμό, είδα μια επιχειρηματική ευκαιρία. Το πρώτο βήμα για την δημιουργία του pakketo είχε ήδη γίνει. Ξεκινήσαμε σαν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα με έπιπλα που θα συνδύαζαν τιμή, design και ποιότητα και θα απευθύνονταν σε όλους! Στο ευρύ κοινό.

Από την αρχή η φιλοσοφία μας, ήταν να πουλάμε προϊόντα στη χαμηλότερη δυνατή τιμή σε συνδυασμό με την καλύτερη ποιότητα, αλλά και design.

Αποδείχτηκε ότι ήταν μια ανάγκη του αγοραστικού κοινού που την καλύψαμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο! Η εξέλιξη που είχαμε σαν εταιρεία μέχρι το 2020 ήταν πολύ καλή και αυξητική. Με την έλευση όμως του κορονοϊού και της πρωτόγνωρης εμπειρίας που είχαμε όλοι μας με την πρώτη γενική καραντίνα όλα άλλαξαν στην αγορά.

Ο τρόπος σκέψης του αγοραστικού κοινού άλλαξε. Οι άνθρωποι άρχισαν να εμπιστεύονται ολοένα και περισσότερο το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Ο κόσμος μας γνώρισε και κατορθώσαμε να χτίσουμε σχέση εμπιστοσύνης. Όταν κάποιος σε εμπιστεύεται δεν πρέπει να τον απογοητεύσεις.

Υπήρχε άπλετος διαθέσιμος χρόνος για τους περισσότερους για την οργάνωση του σπιτιού, κάνοντας έρευνα στο διαδίκτυο βρήκαν στα προϊόντα μας αυτό που τους έλειπε, αλλά και με το σωστό service. Ο κορονοϊός όμως δημιούργησε ένα τεράστιο πρόβλημα στην εφοδιαστική αλυσίδα. To κόστος της μεταφοράς από την Ασία αυξήθηκε μέχρι 700% και υπήρχε μεγάλη έλλειψη πρώτων υλών.

Έτσι στραφήκαμε σε άλλες αγορές που να βρίσκονται κοντά στην Ελλάδα.

Πιστεύω ότι η εγγύτητα και η τοπικότητα θα είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες για το εμπόριο τα επόμενα χρόνια. Είχαμε την εμπειρία και την ευελιξία να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα και για αυτόν τον λόγο η αύξηση μας δεν σταμάτησε με το τέλος της καραντίνας, αλλά συνεχίστηκε με ακόμη μεγαλύτερους ρυθμούς.

Ένα από τα σημαντικότερα συστατικά, που με το χρόνο έχει γίνει η βασική μας αξία, είναι ότι μια εταιρεία είναι οι άνθρωποι που την αποτελούν. Λένε η καλύτερη διαφήμιση για μια εταιρεία είναι οι εργαζόμενοι της και είναι σημαντικό να έρχονται στη δουλειά με καλή διάθεση.

Θεωρώ ότι το έχουμε πετύχει σε ένα πολύ καλό ποσοστό στο pakketo. Η εταιρεία ξεκίνησε με 7 άτομα και σήμερα έχουμε φτάσει τα 85!

Κάθε ένα άτομο, σε κάθε θέση καταθέτει ένα μικρό ή μεγάλο λιθαράκι και τους ευχαριστώ όλους. Δεν θα φτάναμε αλλιώς σήμερα να καλύπτουμε τις ανάγκες της αγοράς, να εμπλουτίζουμε με νέες κατηγορίες το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Σε κάθε εταιρεία το σημαντικότερο κεφάλαιο είναι οι άνθρωποι της.

Σαν manager πρέπει να εμπνέεις τους ανθρώπους, ώστε να έχουν κίνητρο και να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, όχι για εσένα, αλλά για την εταιρεία και για την ομάδα, όχι επειδή πρέπει αλλά επειδή το πιστεύουν και το θέλουν.

Προσωπικά είμαι περήφανος για την ομάδα που έχω δίπλα μου. Είναι άτομα με ικανότητες αλλά και με χαρακτήρα και θάρρος να λένε την γνώμη τους, να προτείνουν πράγματα για να τα υλοποιούμε όλοι μαζί. Πολλές φορές αυτοί είχαν δίκιο σε ένα ζήτημα και όχι εγώ.

Δουλεύουμε λοιπόν ομαδικά και ο ένας συμπληρώνει τον άλλον για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για όλους μας!

Οι αξίες μας εκτός από τους ανθρώπους μας είναι οι εξής:

  1. Αξιοπιστία: Η συνέπεια του λόγου και των πράξεων μας για την ομάδα και τους πελάτες. Όλα γίνονται πιο εύκολα όταν αγαπάς και σέβεσαι αυτό που κάνεις. Θέλουμε να γινόμαστε καλύτεροι και να πετυχαίνουμε τους στόχους μας.
  2. Προθυμία: Είμαστε πρόθυμοι να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες μας και το service μας να ανεβάζει τον πήχη ολοένα και περισσότερο.
  3. Η ικανοποίηση του πελάτη: Θέλουμε ο πελάτης να φεύγει ικανοποιημένος. Να διατηρούμε την προτίμηση του προσφέροντας μια ευχάριστη αγοραστική εμπειρία και να του δίνουμε λόγους να επιστρέφει για νέες αγορές ξανά και ξανά.
  4. Όραμα: Έχουμε όραμα για το μέλλον μας, καθημερινά φροντίζουμε να κάνουμε βήματα προσεκτικά, μελετημένα με σκοπό το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Τα σχέδια μας για το μέλλον είναι να επεκταθούμε σε προϊόντα HORECA, επειδή ο τουρισμός είναι ο τομέας της οικονομίας μας με τις μεγαλύτερες προοπτικές.

Αυτό το βραβείο είναι αφιερωμένο σε όλη την ομάδα του pakketo.»

Μάθετε περισσότερα για τα προϊόντα του pakketo στην ιστοσελίδα τους στο www.pakketo.com και επισκεφτείτε τα showrooms: 

Αθήνα: Λεωφ. Μεσογείων 369, Αγ. Παρασκευή και Έναντι Ποσειδώνος 32, Μεταμόρφωση, Θεσσαλονίκη: Κατάστημα One Salonica – Γιαννιτσών & Ι. Κωλέττη 61.

Exit mobile version