Ενισχύοντας τη στρατηγική της για συνεχή εξέλιξη, η εταιρεία διευρύνει και αναβαθμίζει τις υπηρεσίες της στις τεχνολογίες ICT με έμφαση σε καινοτόμες λύσεις που υποστηρίζουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό φορέων και οργανισμών στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

Στο πλαίσιο αυτό, η Choose, εταιρεία ολοκληρωμένων λύσεων επικοινωνίας, συμβουλευτικής και τεχνολογίας, εξασφάλισε χρηματοδοτικό πλάνο ύψους 5 εκατ. ευρώ, που της δίνει τη δυνατότητα να επενδύσει περαιτέρω στην ανάπτυξη των υπηρεσιών της στον τομέα της τεχνολογίας.

Στόχος της εταιρείας είναι να δημιουργεί ψηφιακές λύσεις υψηλής αξίας, που καθιστούν την καθημερινότητα των πολιτών πιο εύκολα προσβάσιμη, ενισχύοντας ταυτόχρονα τη λειτουργικότητα και την αποτελεσματικότητα των οργανισμών.

Στρατηγική επιλογή η τεχνολογία

Η Choose επενδύει σε τέσσερις κομβικούς άξονες: Data & AI, Omnichannel Solutions, Digital Agency Services και ESG & Sustainability. Στόχος είναι η ανάπτυξη εργαλείων και πλατφορμών που αυξάνουν την αποδοτικότητα, ενισχύουν τη διαφάνεια και κάνουν πιο φιλική την εμπειρία πολιτών και πελατών.

«Στόχος μας είναι να αναπτύσσουμε υπηρεσίες τεχνολογίας ICT για κάθε οργανισμό που επιδιώκει να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία των πελατών του και, κατ’ επέκταση, να κάνει την καθημερινότητα των πολιτών πιο άμεση και προσιτή» τονίζει ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose, Γιάννης Δέτσης.

Ο τομέας Data & AI επικεντρώνεται στην ανάλυση δεδομένων και την αξιοποίηση εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης. Τα Omnichannel Solutions προσφέρουν ολοκληρωμένα πολυκαναλικά συστήματα εξυπηρέτησης πολιτών και πελατών. Οι υπηρεσίες Digital Agency αφορούν τη ψηφιακή επικοινωνία και τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη, ενώ ο άξονας ESG & Sustainability περιλαμβάνει λύσεις που ενισχύουν τη βιώσιμη ανάπτυξη και την υπεύθυνη επιχειρηματικότητα.

Έργα αιχμής στον δημόσιο τομέα

Η εταιρεία έχει ήδη αφήσει το αποτύπωμά της σε εμβληματικά έργα, όπως η γραμμή 1555 του Υπουργείου Εργασίας, το my1521 της ΑΑΔΕ και το 1566 του Υπουργείου Υγείας, που ενοποιούν τηλεφωνικά κέντρα, ψηφιακά κανάλια και αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, προσφέροντας άμεση, διαφανή και συμπεριληπτική εξυπηρέτηση σε εκατομμύρια πολίτες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η δυνατότητα βιντεοκλήσεων στη νοηματική γλώσσα στο 1555, που καθιστά την επικοινωνία πιο προσβάσιμη και δίκαιη.

Παράλληλα, έχει αναλάβει στρατηγικά έργα όπως η συντήρηση εφαρμογών και τριών Data Centers σε Κίνα, Ρωσία και Ευρώπη για το Global Visa Center World, το Σύστημα Διαχείρισης Ασθενών σε Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών του Υπουργείου Υγείας και το Σύστημα υποβολής Δελτίων Δραστηριότητας και Απραξίας Λατομείων και Μεταλλείων για το Υπουργείο Ενέργειας.

«Μέσα από λύσεις που προσφέρουμε, υποστηρίζουμε τους πελάτες μας στην ψηφιακή τους μετάβαση, δημιουργώντας εργαλεία που συνδέουν τους οργανισμούς με τις ανάγκες των ανθρώπων που εξυπηρετούν, μεταμορφώνοντας τον τρόπο που η τεχνολογία υπηρετεί την κοινωνία καθιστώντας την ουσιαστικά πιο ανθρώπινη.», προσθέτει ο επικεφαλής της εταιρείας.

Ένταξη στον ΣΕΠΕ

Η τεχνολογική εξειδίκευση και η σταθερή επένδυση σε καινοτομία επισφραγίστηκαν με την πρόσφατη ένταξη της Choose στον ΣΕΠΕ, τον κεντρικό φορέα των Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.