search icon

Επιχειρήσεις

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία στην ψηφιακή εποχή – Νέες επενδύσεις και υπηρεσίες

Έρχονται ο «Ψηφιακός Ταχυδρόμος» και τα καταστήματα 24ωρης εξυπηρέτησης

Το πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού συνεχίζουν να υλοποιούν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Λίγους μήνες μετά την εγκατάσταση των πρώτων ρομπότ διαλογής αντικειμένων, προχωρούν στη δεύτερη φάση του project, για να υπερπενταπλασιάσουν τη δυνατότητα διαχείρισης. Και, παράλληλα, ανακοινώνουν την «έλευση» του Ψηφιακού Ταχυδρόμου και των καταστημάτων 24ωρης εξυπηρέτησης.

Σε ειδική παρουσίαση στην «καρδιά των ΕΛΤΑ», στο Κέντρο Διαλογής στο Κρυονέρι, παρουσιάστηκε η εγκατάσταση ρομποτικής διαλογής, με την οποία ξεκίνησε η είσοδός τους στην ψηφιακή εποχή. Παράλληλα, ανακοινώθηκαν τα επόμενα βήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού, καθώς, όπως σημείωσε η διοίκηση, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προχωρούν με γρήγορα βήματα σε μία νέα εποχή με επίκεντρο την ολιστική εμπειρία πελάτη αλλά και τη μετατροπή του ίδιου του Οργανισμού σε σύγχρονη επιχείρηση, ανταγωνιστική, οικονομικά υγιή, που θα διατηρεί τον κοινωνικό της ρόλο.

Σημαντικές επενδύσεις

Αναλυτικά, το στρατηγικό σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ προβλέπει σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση της δυναμικότητας στη διαχείριση αντικειμένων, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα στις παραδόσεις αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών με πρωτοποριακές και καινοτόμες υπηρεσίες.

Ειδικότερα προβλέπεται:

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΕΛΤΑ, κ. Γιώργος Κωνσταντόπουλος, δήλωσε σχετικά πως «έχουμε φτάσει στο τέλος της αρχής μιας μεγάλης μεταρρύθμισης στα ΕΛΤΑ. Προχωρούμε τώρα στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό και σε έναν εντελώς νέο οργανισμό με επίκεντρο την εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών μέσα από πρωτοποριακές υπηρεσίες. Δημιουργούμε αξία για την εταιρεία και δείχνουμε τον δρόμο για το πώς μία δημόσια επιχείρηση μπορεί να γίνει καινοτόμος, ανταγωνιστική και ταυτόχρονα, οικονομικά υγιής και επιχειρηματικά αποτελεσματική. Διατηρώντας, όμως το κοινωνικό της αποτύπωμα».

Και συμπλήρωσε: «Αυτό που διαμορφώνουμε μέσα από την ψηφιοποίηση και το πρόγραμμα του μετασχηματισμού μας, αφορά μια ολιστική επαναπροσέγγιση της εξυπηρέτησης. Μια νέα «ψηφιακή εποχή» που θα συνδυάζει την καθολική κάλυψη της επικράτειας, με 1600 σημεία εξυπηρέτησης, ταχύτερες διαδικασίες αλλά και νέες ψηφιακές λειτουργίες, με εφαρμογές που θα συνοδεύουν κάθε βήμα της λειτουργίας μας. Ο Έλληνας πολίτης, ζητά από εμάς ένα νέο, ανταγωνιστικό μοντέλο εξυπηρέτησης. Και με τον Ψηφιακό μας Μετασχηματισμό, έχει έρθει η ώρα να δει αποτελέσματα».

Διαβάστε ακόμα:

Στα 39 ευρώ η επιδότηση για το ρεύμα τον Νοέμβριο και τον Δεκέμβριο

Καββαθάς (ΓΣΕΒΕΕ): Τι δεν γίνεται σωστά με τους ελέγχους στο take away

«Κινητή βόμβα» τα χρέη €350 εκατ. στους διαχειριστές ηλεκτρικής ενέργειας

 

Exit mobile version