Η κακή πληροφόρηση μερικών επιχειρήσεων στην εστίαση όσον αφορά τα μέτρα για την πανδημία φαίνεται ότι προκαλεί αναίτια προβλήματα σε καταστηματάρχες και πελάτες. Αναφερόμενος στον ΣΚΑΪ σε σχετική δήλωση συναδέλφου του, ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργος Καββαθάς διευκρίνισε ότι στα take away (παραλαβή εκτός) δεν γίνεται έλεγχος πελατών.

«Ο πελάτης μπαίνει με μάσκα, παίρνει το προϊόν και αποχωρεί, δεν κάθεται σε πάγκο ή τραπέζι. Αν βγει έξω αν κάτσει έξω σε πάγκο να πιει τον καφέ του, βεβαίως πρέπει να ελεγχθεί. Αλλά η ΚΥΑ προβλέπει ότι αν παίρνεις καφέ και φεύγεις δε γίνεται έλεγχος» επισήμανε ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ.

Ο κ. Καββαθάς δήλωσε ότι τα νέα μέτρα που τέθηκαν σε εφαρμογή από το Σάββατο δυσκολεύουν πάρα τις επιχειρήσεις, καθώς περιορίζουν κατά πολύ τους δυνητικούς πελάτες. Έκανε δε λόγο για μείωση τζίρου 30 με 50% πανελλαδικά το Σαββατοκύριακο, δηλαδή τις δύο πρώτες μέρες εφαρμογής των μέτρων, ενώ Δευτέρα και Τρίτη, ανέφερε πως η μείωση έφθασε και το 80%.

«Είχαμε 600 σκαναρίσματα QR σε μονάδα εστίασης το Σαββατοκύριακο… Επτά ήταν τα rapid tests, τα υπόλοιπα οι εμβολιασμένοι. Αυτό σημαίνει ότι οι εμβολιασμένοι απέχουν από την εστίαση, κι αυτό είναι το μεγάλο πρόβλημα» ήταν η διαπίστωσή του.

«Από τους περίπου 96.000 ελέγχους  η παραβατικότητα είναι κάτω του 0,5%» σημείωσε ακόμα ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ

Διαβάστε ακόμη:

Το… master της HotelBrain μέσα στην πανδημία – Στόχος χαρτοφυλάκιο 100 ξενοδοχείων το 2023

Πρόγραμμα «Πρώτο Ένσημο»: Επιδότηση επιπλέον 100 ευρώ στον μισθό για 40.000 νέους

ΑΠΕ: Η συμμαχία Ameresco – Resinvest δείχνει τον δρόμο και για άλλα ενεργειακά έργα