Η Φοίβη Γκέιτς, η μικρότερη κόρη του Μπιλ Γκέιτς, λέει ότι η ίδια μαζί με την Σοφία Κιάνι μελέτησαν τα βίντεο που φαίνεται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση, και με βάση τα στοιχεία που συλλέξαν, δημιούργησαν περιεχόμενο μάρκετινγκ για τη νεοσύστατη εταιρεία τους στον τομέα της τεχνολογίας της μόδας, Phia.
Στο podcast «The Burnouts», το οποίο οργανώνουν η Γκέιτς και η Κιάνι, το δίδυμο μίλησε για τις στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποίησαν για να προωθήσουν την επιχείρησή τους, σύμφωνα με το Business Insider.
Η Γκέιτς ανέφερε πως πραγματοποίησαν έρευνα σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων, συγκεντρώνοντας μια λίστα με βίντεο που θεωρούσαν «ιδιαίτερα καλά».

«Στη συνέχεια, καταρτίσαμε ένα αρχείο Excel, στο οποίο καταχωρήσαμε τα εν λόγω βίντεο, συνοδευόμενα από αιτιολόγηση ως προς τα χαρακτηριστικά που τα καθιστούν επιτυχημένα. Ύστερα, αναλύσαμε το τι θα μπορούσαμε να κάνουμε ώστε να δημιουργήσουμε και εμείς περιεχόμενο με αντίστοιχο τρόπο», είπε η Γκέιτς. «Ακολουθούμε συχνά τη συγκεκριμένη διαδικασία, ακόμη και για απλά βίντεο, μελετώντας περιεχόμενο που έχει αποδώσει καλά, ώστε να εφαρμόσουμε τα στοιχεία που το καθιστούν αποτελεσματικό», επισήμανε.
«Για παράδειγμα, χρησιμοποιήσαμε το ChatGPT για να δημιουργήσουμε το δικό μας περιεχόμενο με βάση δύο βίντεο που είχαν γίνει viral στο διαδίκτυο», είπε η Κιάνι.
«Αρχικά, χρησιμοποιήσαμε το ChatGPT για να επεξεργαστούμε τα βίντεο. Στη συνέχεια, το ίδιο εργαλείο μας βοήθησε να καταλάβουμε τι τα έκανε τόσο πετυχημένα», πρόσθεσε η ίδια.
«Εντόπισα τα βασικά σημεία, πώς ξεκινούσαν, τι γινόταν στη μέση και πώς τελείωναν. Μετά, έφτιαξα μια περιγραφή που ταιριάζει στην Phia, την έδωσα στο ChatGPT και το ρώτησα: “Μπορείς να το προσαρμόσεις στην Phia;»», είπε η Κιάνι.
«Υπάρχουν «μοτίβα» πίσω από το γιατί τα πράγματα γίνονται viral, και η κατανόησή τους είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του μάρκετινγκ», επισήμανε.
«Δεν πρέπει να ξεκινάτε τίποτα από το μηδέν. Το διαδίκτυο υπάρχει για κάποιο λόγο», είπε πρόσθεσε.
Η προσέγγιση των συνιδρυτριών είναι μέρος μιας ευρύτερης αλλαγής: Όλο και περισσότεροι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, όπως το ChatGPT, στην εργασία και στην προσωπική τους ζωή.
«Χρησιμοποιώ την τεχνητή νοημοσύνη σχεδόν κάθε μέρα και με βοηθάει πολύ», είπε η Γκέιτς.

Τράπεζες όπως η Goldman Sachs και η Morgan Stanley βασίζονται σε εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για να αυξήσουν την παραγωγικότητα, ενώ το ευρύ κοινό στρέφεται στο ChatGPT με σκοπό την εύρεση ιδεών, ή την ψυχολογική υποστήριξη.
Η Γκέιτς και η Κιάνι, οι οποίες υπήρξαν συγκάτοικοι στο Στάνφορντ, ίδρυσαν την εταιρεία Phia τον Απρίλιο. Η πλατφόρμα της Phia συγκεντρώνει και συγκρίνει τιμές ρούχων από 40.000 ιστότοπους, προσφέροντας στους χρήστες τη δυνατότητα να εντοπίζουν τις καλύτερες προσφορές.
Στο πρώτο επεισόδιο του podcast τους, η Γκέιτς αποκάλυψε ότι ο πατέρας της δεν την άφησε να εγκαταλείψει το κολέγιο για να ξεκινήσει μια επιχείρηση όπως έκανε ο ίδιος.
«Μου έλεγαν: «Πρέπει να τελειώσεις τις σπουδές σου, δεν μπορείς απλά να εγκαταλείψεις το κολέγιο και να ξεκινήσεις μια εταιρεία». Αυτό είναι πολύ αστείο, γιατί ο πατέρας μου έκανε ακριβώς αυτό, και αυτός είναι ο λόγος που μπορώ να πάω στο Στάνφορντ και να πληρώνονται τα δίδακτρά μου», είπε η Γκέιτς.
Τον Απρίλιο, ο Μπιλ Γκέιτς δήλωσε ότι η κόρη του δεν του ζήτησε βοήθεια για να χρηματοδοτήσει την επιχείρησή της.
Διαβάστε ακόμη
Αutonomous Research: Τι αλλάζει σε συστάσεις και τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες
Τουρκία: Επένδυση 1,5 δισ. δολαρίων της Aselsan για νέα αμυντική ερευνητική βάση
Vintage και second hand αγορές: Η πόλη-έκπληξη με κορυφαία βαθμολογία στην Ευρώπη (λίστα)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.