Η Unilever κατέγραψε υψηλότερες των αναμενόμενων πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο, χάρη στη ισχυρή ζήτηση στις ανεπτυγμένες αγορές, κυρίως στη Βόρεια Αμερική, και στα μέτρα εξοικονόμησης κόστους που εφαρμόζει.

Η κατασκευάστρια της μαγιονέζας Hellmann’s ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,9% σε σχέση με πέρυσι, ξεπερνώντας ελαφρώς τις εκτιμήσεις των αναλυτών (3,7%). Οι όγκοί πωλήσεων ενισχύθηκαν κατά 1,5% στο ίδιο διάστημα.

Η Unilever βρίσκεται σε φάση αναδιάρθρωσης υπό την ηγεσία του διευθύνοντος συμβούλου Φερνάντο Φερνάντεζ, ο οποίος προχωρά σε πώληση μη αποδοτικών brands για να επικεντρωθεί σε προϊόντα και τομείς υψηλότερης ανάπτυξης. Οι κινήσεις αυτές βασίζονται στη μεταρρυθμιστική στρατηγική που είχε δρομολογήσει ο πρώην CEO Χάιν Σουμάχερ, ο οποίος αποπέμφθηκε νωρίτερα φέτος.

Το σχέδιο περιλαμβάνει και τη διάσπαση του τμήματος παγωτών, ύστερα από χρόνια απώλειας μεριδίων αγοράς και υψηλού κόστους παραγωγής. Η Unilever ανέφερε την Τρίτη ότι η προγραμματισμένη απόσχιση καθυστέρησε περίπου έναν μήνα, καθώς το shutdown των ΗΠΑ εμπόδισε την ολοκλήρωση της καταχώρησης στη Χρηματιστηριακή Αγορά της Νέας Υόρκης.

Η εταιρεία επανέλαβε τις εκτιμήσεις της για το σύνολο του έτους, προβλέποντας αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων μεταξύ 3% και 5%.

Διαβάστε ακόμη

Όμιλος Σαράντη: Ισχυρή κερδοφορία με EBITDA αυξημένα κατά 7,9% στο εννεάμηνο

ΤτΕ: Κίνδυνος το Δημογραφικό – Απαιτούνται πρόσθετες παρεμβάσεις

Η Meta προχωρά σε 600 απολύσεις στο τμήμα Τεχνητής Νοημοσύνης

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα