Η Διεθνής Ακαδημία Τηλεοπτικών Τεχνών και Επιστημών επέλεξε την United Media, τη εταιρεία ΜΜΕ της United Group, κορυφαίο παρόχο τηλεπικοινωνιών και μέσων ενημέρωσης στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και μητρική εταιρεία της Nova-Wind για να συμμετάσχει στη διαδικασία επιλογής για τα Διεθνή Βραβεία Emmy.

Η διαδικασία επιλογής για τα Βραβεία Emmy είναι μια χρονοβόρα διαδικασία κατά την οποία τα μέλη της κριτικής επιτροπής συναντώνται σε διάφορες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο. Οι τελικές υποψηφιότητες για συνολικά 15 κατηγορίες θα ανακοινωθούν τον Σεπτέμβριο και οι νικητές θα ανακοινωθούν στην 50ή Τελετή Διεθνών Βραβείων στις 21 Νοεμβρίου στη Νέα Υόρκη. Για πρώτη φορά στην περιοχή, το κανάλι Nova TV, που είναι μέλος της United Media, θα φιλοξενήσει την ημιτελική επιλογή σε μία από τις κατηγορίες στις 14 Σεπτεμβρίου στο Ντουμπρόβνικ.

Σχολιάζοντας αυτήν την σπουδαία πρόσκληση, η CEO της United Media, Aleksandra Subotic δήλωσε: «Η συμμετοχή της εταιρείας μας στη διαδικασία επιλογής υποψηφίων για το διεθνές βραβείο Emmy αποτελεί μεγάλη αναγνώριση της εμπειρίας μας στον τομέα αυτό και επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την ηγετική μας θέση στην αγορά των ΜΜΕ της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Ως μία από τις κορυφαίες εταιρείες σε αυτόν τον τομέα σε όλες τις αγορές, καλλιεργούμε εξαιρετική δημιουργικότητα, υψηλά πρότυπα παραγωγής και επενδύουμε συνεχώς σε κορυφαίας ποιότητας τηλεοπτικό περιεχόμενο».

Ο Drazen Mavric, εκτελεστικός διευθυντής του Nova TV, του πιο δημοφιλούς κροατικού καναλιού, δήλωσε: «Το να είσαι ηγέτης, σε μια δυναμική βιομηχανία που αλλάζει συνεχώς και γρήγορα, είναι μεγάλη ευθύνη. Για εμάς, η συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής του διεθνούς βραβείου Emmy αποτελεί επιβεβαίωση ότι η συνεισφορά μας είναι διεθνώς αναγνωρισμένη».

Η Victoriya Boklag, CEO της United Group και μέλος της Ακαδημίας Τηλεοπτικών Τεχνών και Επιστημών, πρόσθεσε: «Μας τιμά η πρόσκληση της Ακαδημίας για την United Media να παίξει σημαντικό ρόλο σε αυτόν τον διάσημο διαγωνισμό. Είμαστε στην ευχάριστη θέση να φιλοξενούμε κορυφαίους διεθνείς και τοπικούς επαγγελματίες, συγκεντρώνοντας ταλέντο και τεχνογνωσία στο όμορφο Ντουμπρόβνικ».

Η United Media είναι ηγέτης παραγωγής σε περιφερειακό επίπεδο ενώ κατέχει σημαντική διείσδυση σε παγκόσμιο επίπεδο με περισσότερες από 40.000 ώρες πρωτότυπου περιεχομένου σε περισσότερα από 50 τηλεοπτικά κανάλια κάθε χρόνο, προσεγγίζοντας μια αγορά άνω των 40 εκατομμυρίων ανθρώπων.