search icon

Επιχειρήσεις

Βασιλάκης (Aegean): Οι καλές επιδόσεις του γ’ τρίμηνου ενισχύουν το θετικό αποτέλεσμα για το σύνολο του 2022

Ο επικεφαλής της μεγαλύτερης εγχώριας αεροπορικής εκτίμησε ότι η επιβατική κίνηση φέτος θα είναι στα 12- 12,5 εκατ. επιβάτες με ένα ποσοστό διαθέσιμων θέσεων στο 94 - 98% του 2019

«Το γ’ τρίμηνο, φαίνεται να κινείται με βάση τις προσδοκίες μας- ακόμη και υψηλότερα- γεγονός το οποίο ενισχύει τις εκτιμήσεις μας για ένα θετικό αποτέλεσμα στο σύνολο του έτους και παρά το γεγονός ότι το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς είναι παραδοσιακά πιο αδύναμο σε σύγκριση με τα προηγούμενα λόγω της υψηλής εποχικότητας του ελληνικού τουρισμού».

Αυτό ανέφερε πριν από λίγο ο πρόεδρος της Aegean κ. Ευτύχης Βασιλάκης στην τηλεδιάσκεψη των αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2022 το οποίο παραπέμπει πλέον στην περίοδο της κανονικότητας.

Όσον αφορά τους επιμέρους δείκτες του ομίλου, ο επικεφαλής της μεγαλύτερης εγχώριας αεροπορικής εκτίμησε ότι η επιβατική κίνηση φέτος θα είναι στα 12- 12,5 εκατ. επιβάτες με ένα ποσοστό διαθέσιμων θέσεων στο 94- 98% του 2019 (παρά το συγκρατημένο ξεκίνημα του έτους, λόγω της μετάλλαξης Όμικρον, η υψηλή ζήτηση για ταξίδια αναψυχής επέτρεψε τη σταδιακή αύξηση της προσφερόμενης χωρητικότητας) και με έσοδα μειωμένα κατά 3- 6%.

Οι πολύ καλές επιδόσεις του καλοκαιριού οδηγούν την εταιρεία στην επιστροφή στην κερδοφορία, ωστόσο ερωτηθείς για τη μερισματική της πολιτική, ο κ. Βασιλάκης ανέφερε ότι δε θα υπάρξει ούτε για τη χρήση 2022, ούτε ακόμη και για το 2023 «εκτός κι αν είναι «μαγική» χρονιά η επόμενη- γιατί θέλουμε να αποκαταστήσουμε την χρηματοοικονομική μας εικόνα όπως ήταν πριν την πανδημία».

Οι προκλήσεις του χειμώνα ωστόσο παραμένουν, ειδικά για την περίοδο για την περίοδο Νοεμβρίου- Φεβρουαρίου που αφενός είναι χαμηλή περίοδος παραδοσιακά για τον ελληνικό τουρισμό, αφετέρου φέτος «έχουμε ακόμη να περιμένουμε τον αντίκτυπο από το δύσκολο οικονομικό περιβάλλον για τα ευρωπαϊκά νοικοκυριά και πώς θα επηρεάσουν τη διάθεσή τους για ταξίδια και φυσικά την αύξηση του κόστους λόγω ενεργειακού και καυσίμων».

Διαβάστε ακόμη:

Trivago: 10 συχνές παγίδες των προγραμμάτων επιβράβευσης για τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία

Ρεύμα: Μοντέλο ενεργειακού Τειρεσία οργανώνουν οι προμηθευτές ενέργειας

Η Λίτσα η… Ζωίτσα, ο Παπαλέκας και ο Καρποδίνης, ο Τούρκος επενδυτής και η Fraport

Exit mobile version