Οι πωλήσεις της Inditex SA — μητρικής εταιρείας των καταστημάτων Zara — επιταχύνθηκαν τον Νοέμβριο, δείχνοντας ότι ο ισπανικός όμιλος παραμένει ανθεκτικός παρά την κόπωση των καταναλωτών που πλήττει μεγάλο μέρος του κλάδου.
Τα έσοδα, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών επιδράσεων, αυξήθηκαν 10,6% στις τέσσερις εβδομάδες έως την 1η Δεκεμβρίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας την Τετάρτη. Η αύξηση αυτή, στις πρώτες εβδομάδες του τέταρτου τριμήνου, ακολούθησε άνοδο 8,4% στο τρίτο τρίμηνο σε σταθερές ισοτιμίες.
Ανάσα μετά από υποτονική περίοδο
Το αποτέλεσμα δίνει μια σημαντική ανάσα μετά από μια πιο χλιαρή φάση πωλήσεων και περιορίζει τις ανησυχίες ότι ο ισπανικός κολοσσός έχανε δυναμική. Το διαχρονικό μοντέλο της Inditex — χαμηλά αποθέματα, σχέδια που ακολουθούν τις τάσεις και ευέλικτη εφοδιαστική αλυσίδα — συνεχίζει να προσφέρει πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστών όπως η σουηδική H&M.
Παρά ταύτα, η επέκταση της εταιρείας έχει επιβραδυνθεί σε σχέση με τα μεταπανδημικά υψηλά, λόγω εμπορικών εντάσεων και πιο αδύναμης ζήτησης. Η υποχώρηση του δολαρίου και άλλων νομισμάτων μειώνει την αναφερόμενη αξία των διεθνών πωλήσεων, με την εταιρεία να εκτιμά ότι οι συναλλαγματικές διακυμάνσεις θα «σβήσουν» περίπου 4% από τα φετινά έσοδα — ουσιαστικά χάνοντας αρκετές εβδομάδες ανάπτυξης.
Σε αναφορά βάσης, τα έσοδα αυξήθηκαν 4,9% στα 9,8 δισ. ευρώ στο τρίμηνο έως τις 31 Οκτωβρίου — επίδοση που ήταν σε γενικές γραμμές σύμφωνη με τις προβλέψεις των αναλυτών.
Διαβάστε ακόμη
WPD Hellas: «Πράσινο» για νέο mega αιολικό ισχύος 147,6 MW στο Σουφλί (pics)
Ελαιόλαδο: Βουτιά στις τιμές παραγωγού – Αντέχουν οι ελιές, παρά τον συναγερμό λόγω δασμών
Νέο πλήγμα για την ΕΕ το σκάνδαλο Μογκερίνι
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.