Οι πωλήσεις της Inditex SA — μητρικής εταιρείας των καταστημάτων Zara επιταχύνθηκαν τον Νοέμβριο, δείχνοντας ότι ο ισπανικός όμιλος παραμένει ανθεκτικός παρά την κόπωση των καταναλωτών που πλήττει μεγάλο μέρος του κλάδου.

Τα έσοδα, εξαιρουμένων των συναλλαγματικών επιδράσεων, αυξήθηκαν 10,6% στις τέσσερις εβδομάδες έως την 1η Δεκεμβρίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας την Τετάρτη. Η αύξηση αυτή, στις πρώτες εβδομάδες του τέταρτου τριμήνου, ακολούθησε άνοδο 8,4% στο τρίτο τρίμηνο σε σταθερές ισοτιμίες.

Ανάσα μετά από υποτονική περίοδο

Το αποτέλεσμα δίνει μια σημαντική ανάσα μετά από μια πιο χλιαρή φάση πωλήσεων και περιορίζει τις ανησυχίες ότι ο ισπανικός κολοσσός έχανε δυναμική. Το διαχρονικό μοντέλο της Inditex — χαμηλά αποθέματα, σχέδια που ακολουθούν τις τάσεις και ευέλικτη εφοδιαστική αλυσίδα — συνεχίζει να προσφέρει πλεονέκτημα έναντι ανταγωνιστών όπως η σουηδική H&M.

Παρά ταύτα, η επέκταση της εταιρείας έχει επιβραδυνθεί σε σχέση με τα μεταπανδημικά υψηλά, λόγω εμπορικών εντάσεων και πιο αδύναμης ζήτησης. Η υποχώρηση του δολαρίου και άλλων νομισμάτων μειώνει την αναφερόμενη αξία των διεθνών πωλήσεων, με την εταιρεία να εκτιμά ότι οι συναλλαγματικές διακυμάνσεις θα «σβήσουν» περίπου 4% από τα φετινά έσοδα — ουσιαστικά χάνοντας αρκετές εβδομάδες ανάπτυξης.

Σε αναφορά βάσης, τα έσοδα αυξήθηκαν 4,9% στα 9,8 δισ. ευρώ στο τρίμηνο έως τις 31 Οκτωβρίου — επίδοση που ήταν σε γενικές γραμμές σύμφωνη με τις προβλέψεις των αναλυτών.

Διαβάστε ακόμη

WPD Hellas: «Πράσινο» για νέο mega αιολικό ισχύος 147,6 MW στο Σουφλί (pics)

Ελαιόλαδο: Βουτιά στις τιμές παραγωγού – Αντέχουν οι ελιές, παρά τον συναγερμό λόγω δασμών

Νέο πλήγμα για την ΕΕ το σκάνδαλο Μογκερίνι

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα