Μισό χρόνο μετά την επαναλειτουργία των κομμωτηρίων οι Γερμανοί κομμωτές εξακολουθούν να έρχονται αντιμέτωποι με τις συνέπειες της πανδημίας.

«Στην αρχή είχαμε τεράστια κέρδη, χάρη σε όλους εκείνους που ήθελε μετά από τόσο καιρό να ξαναπάει στο κομμωτήριο», αναφέρει ο διευθύνων σύμβουλος της Κεντρικής Ένωσης του Γερμανικού Εμπορίου Κομμωτικής, Γιέργκ Μίλερ στο γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων.

Τις τελευταίες εβδομάδες, ωστόσο, έγινε αισθητό ότι πολλοί πελάτες δεν πηγαίνουν στο κομμωτήριο τόσο συχνά όσο πριν πανδημία. «Με την αύξηση του αριθμού των λοιμώξεων στη Γερμανία παρατηρήσαμε ότι οι πελάτες δεν είναι πια πρόθυμοι να μας επισκεφθούν».

Απώλειες παρά την αύξηση τιμών

Σύμφωνα με την Ομοσπονδιακή Στατιστική Υπηρεσία της Γερμανίας, τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2020 σημειώθηκε μείωση των πωλήσεων κατά 11,8 % σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Λίγο πριν τα Χριστούγεννα του 2020, οι κομμωτές έπρεπε να κλείσουν – ξανάνοιξαν μόλις την 1η Μαρτίου.

Και μετά από αυτή την περίοδο δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία σχετικά με τα κέρδη τους.

Ο Γκιέργκ Μίλερ ωστόσο δεν αναμένει κάποια οικονομική βελτίωση στα κέρδη του κλάδου τα επόμενα χρόνια.

«Θα είναι ένα δύσκολο φθινόπωρο και ένας δύσκολος χειμώνας».

Η ζημιά είχε «ξεφύγει» σε πολλές επιχειρήσεις και οι κομμωτές δεν θα μπορούσαν καν να αντισταθμίσουν την τεράστια απώλεια εισοδήματος μετά το lockdown του περασμένου χειμώνα. Και αυτό, παρά την πρόσφατη αύξηση των τιμών, όπως ανέφερε η στατιστική υπηρεσία.

Διαβάστε τη συνέχεια του κειμένου στην DW