search icon

Ναυτιλία

Ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου: Κατέπλευσε στον Πειραιά το πλοίο «Daleela»

Το «Daleela», με σημαία Κύπρου, της εταιρείας Scandro Holding Ltd, ξεκίνησε χθες το μεσημέρι από τη Λεμεσό και κατέπλευσε στον Πειραιά με 155 επιβάτες, 38 οχήματα και 7 δίκυκλα

Στο λιμάνι του Πειραιά, και συγκεκριμένα στον τερματικό σταθμό Β Θεμιστοκλής στην πύλη E-12, κατέπλευσε το απόγευμα το υπο κυπριακή σημαία πλοίο «Daleela», που μετά από 22 χρόνια θα συνδέσει εκ νέου ακτοπλοϊκώς την Κύπρο με την Ελλάδα.

«Μετά από 22 χρόνια η ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας – Κύπρου είναι γεγονός», τόνισε ο υφυπουργός Ναυτιλίας Κώστας Κατσαφάδος, αναφέροντας ότι «και οι δύο πλευρές μπορούν μέσω της συνεργασίας να πετύχουν πολλά πράγματα και μάλιστα στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε».

Όπως είπε ο ίδιος: «Το νέο εγχείρημα θα πρέπει να στηριχθεί και να αποτελέσει στόχο για μεγαλύτερη συνεργασία των δύο χωρών και σε άλλους τομείς της ναυτιλίας».

«Σήμερα, το νήμα που συνδέει τους δύο πυλώνες του Ελληνισμού γίνεται ακόμα πιο ισχυρό», τόνισε από την πλευρά της η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη, αναφέροντας ότι «τη θάλασσα οι Έλληνες δεν την είδαμε ποτέ ως εμπόδιο, αλλά ως λεωφόρο επικοινωνίας, και αυτήν την τακτική θαλάσσια επικοινωνία εγκαινιάζουμε σήμερα, ως πρώτο βήμα, το οποίο πιστεύουμε θα ακολουθήσουν και άλλα».

«Οι δύο χώρες αγκαλιάζουμε το εγχείρημα με σκοπό την διατήρησή της σύνδεσης και τα επόμενα χρόνια” είπε και ανέφερε ότι “πέραν της ακτοπλοΐας, Ελλάδα και Κύπρος συνεργάζονται φέτος πιο στενά και στον τομέα της κρουαζιέρας, ενώ ήδη δρομολογούνται κοινές δράσεις με τον αρμόδιο υφυπουργο Τουρισμού, Σάββα Περδίο, στο πεδίο των ειδικών μορφών Τουρισμού και της τουριστικής εκπαίδευσης, ώστε να μεγιστοποιήσουμε το αμοιβαίο όφελος από την ανάκαμψη του τουρισμού».

Στην εκδήλωση παραβρέθηκε και ο υφυπουργός Ναυτιλίας της Κύπρου, Βασίλης Δημητριάδης.

Το «Daleela», με σημαία Κύπρου, της εταιρείας Scandro Holding Ltd, ξεκίνησε χθες το μεσημέρι από τη Λεμεσό και κατέπλευσε στον Πειραιά με 155 επιβάτες, 38 οχήματα και 7 δίκυκλα. Η γραμμή είναι επιδοτούμενη με 5,475 εκατ. ευρώ ετησίως, με τριετή σύμβαση και με πιθανή παράταση για άλλα τρία χρόνια. Συνολικά, το «Daleela» θα πραγματοποιήσει 22 δρομολόγια μετ’ επιστροφής, καθώς η γραμμή είναι εποχική.

Τέσσερα δρομολόγια μετ’ επιστροφής θα πραγματοποιηθούν τον Ιούνιο, οκτώ τον Ιούλιο, επτά τον Αύγουστο και τρία τον Σεπτέμβριο. Το τελευταίο δρομολόγιο του πλοίου για φέτος θα είναι στις 16 Σεπτεμβρίου.

Το «Daleela» έχει ναυπηγηθεί το 1991, ενώ η χωρητικότητά του είναι 24.112 gross tonnage και το τρέχον βύθισμά του στα 8,5 μέτρα. Το ολικό μήκος του είναι 185,5 μέτρα και το πλάτος του 26,8 μέτρα. Έχει χωρητικότητα 400 επιβατών, ενώ διαθέτει 38 καμπίνες πρώτης κλάσης για 110 επιβάτες και άλλες 68 καμπίνες δεύτερης κλάσης για 180 επιβάτες. Επίσης, διαθέτει 110 θέσεις αεροπορικού τύπου. Το δρομολόγιο που θα εκτελεί το πλοίο θα διαρκεί περίπου 30 ώρες, ενώ η εταιρεία έχει φροντίσει να παρέχει σημαντικές υπηρεσίες εστίασης και αναψυχής.

Διαβάστε ακόμη

Έρχεται τσουνάμι… διαρκείας στις τιμές των τροφίμων – Γιατί το πρόβλημα μόλις τώρα ξεκίνησε

Υπουργείο Εργασίας: Άμεσα η κήρυξη ως υποχρεωτικής της ΣΣΕ στον επισιτιστικό κλάδο

Ενεργειακή κρίση: Μετά τη Γερμανία, και η Ολλανδία κάνει στροφή στον λιγνίτη

 

Exit mobile version