Η κινεζική γιάρδα Hengli Shipbuilding συνεχίζει να γεμίζει το order book της με ελληνικές παραγγελίες.

Η Alimia των Θανάση και Οδυσσέα Λασκαρίδη έβαλε παραγγελία για δύο LR2 με παράδοση το πρώτο εξάμηνο του 2027, διευρύνοντας τον στόλο της κοντά στα 40 πλοία.

Η Alimia παραμένει βασικός παίκτης στο Hengli, με 14 πλοία υπό παραγγελία.

Η Minerva Marine του Ανδρέα Μαρτίνου jr μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι, παραγγέλλοντας για πρώτη φορά LR2 δεξαμενόπλοιο με παράδοση τον Ιανουάριο του 2027. Παράλληλα,

Η κίνηση των δύο ελληνικών εταιρειών φαίνεται να εκμεταλλεύεται μεταπωλήσεις θέσεων ναυπηγείου (resale deals), με τιμές πιθανώς χαμηλότερες από τις τρέχουσες που ανέρχονται περίπου στα 71 εκατ. δολάρια ανά πλοίο.

Για τη Minerva, η νέα παραγγελία σηματοδοτεί επιστροφή στις ναυπηγήσεις δεξαμενόπλοιων μετά από τρία χρόνια και έρχεται παράλληλα με την πώληση του παλαιότερου MR2 Minerva Lydia 48.000-dwt σε κινεζικά συμφέροντα, για 10,4 εκατ. δολάρια.

Το κινεζικό ναυπηγείο έχει πλέον συγκεντρώσει πάνω από 70 πλοία ελληνικών συμφερόντων, αξίας 4 δισ. δολαρίων
Με τις κινήσεις αυτές, οι ελληνικοί όμιλοι συνδυάζουν ανανέωση στόλου, στρατηγικές πωλήσεις και εκμετάλλευση των ευκαιριών σε μια αγορά όπου νέες και μεταχειρισμένες μονάδες παραμένουν περιζήτητες.

Διαβάστε ακόμη

Μύκονος: Ξανά στο σφυρί οι βίλες στο Πλυντρί με ανατροπή στην τιμή (pics)

Κομισιόν σε Αθήνα και Λευκωσία: Καμία νέα μελέτη για τον GSI – Η διασύνδεση παραμένει προτεραιότητα

Γιάννης Αντετοκούνμπο: 5+1 σενάρια για το «χρυσό» deal του σταρ των $186 εκατ. (pic)

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα