«Στη ναυτιλία, το θέμα είναι να παραμείνεις φερέγγυος μέχρι να σου χαμογελάσει η τύχη», σχολίασε ο Χάρης Αντωνίου , μιλώντας στο Marine Money της Νέας Υόρκης σχετικά με τη βέλτιστη στρατηγική επενδύσεων στο σημερινό περιβάλλον της ναυτιλίας. Όπως εξήγησε στη συνέχεια, η στρατηγική της Neptune Leasing βασίζεται στον περιορισμό της μεταβλητότητας των αγορών, μέσω διαφοροποιημένων εκθέσεων σε διάφορους τομείς, περιουσιακά στοιχεία ή αγορές, για μείωση του κινδύνου και αντικυκλικών επενδύσεων ήτοι επενδυτική στρατηγική που πηγαίνει αντίθετα με τον οικονομικό κύκλο.
Ο κ. Αντωνίου ανέφερε πως η Neptune Leasing, με τη στήριξη δύο κορυφαίων επενδυτών – του Latsco Family Office και της Costamare Inc., ξεκίνησε πριν από τέσσερα χρόνια με στόχο τη δημιουργία μιας ισχυρής πλατφόρμας χρηματοδοτικής μίσθωσης στον ναυτιλιακό κλάδο. Επιδίωξη της εταιρείας ήταν να καλύψει το χρηματοδοτικό κενό που άφησε η υποχώρηση των τραπεζών από τη ναυτιλιακή χρηματοδότηση. Η στρατηγική αυτή απέδωσε εντυπωσιακά, καθώς από το 2021 μέχρι σήμερα, η Neptune Leasing έχει επιτύχει σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) άνω του 150%, ενισχύοντας την ανάπτυξη στόλων διεθνών ναυτιλιακών και offshore εταιρειών.

Στο σημερινό ασταθές γεωπολιτικό περιβάλλον, οι προτεραιότητες των πελατών έχουν μετατοπιστεί. Σύμφωνα με τον Χάρη Αντωνίου, η Neptune Leasing εστιάζει σε τρεις βασικούς πυλώνες:
1. Ασφάλεια: Ως μία από τις λίγες ευρωπαϊκές εταιρείες leasing υπό ευρωπαϊκό έλεγχο, προσφέρει προβλέψιμες και ευέλικτες λύσεις χρηματοδότησης.
2. Οικονομική προσβασιμότητα : Χρησιμοποιεί τον ισολογισμό της για να προσφέρει ανταγωνιστικά πακέτα leasing, ξεπερνώντας σε όρους κόστους πολλούς εναλλακτικούς δανειστές.
3. Περιβαλλοντική συμμόρφωση: Με τον μέσο όρο ηλικίας του παγκόσμιου στόλου να έχει αυξηθεί, οι ναυτιλιακές επιχειρήσεις χρειάζονται χρηματοδότηση για την αναβάθμιση, παράταση ζωής και συμμόρφωση των πλοίων τους με τις απαιτήσεις IMO και ΕΕ.
Ο κ. Αντωνίου σημείωσε ότι η ενεργειακή μετάβαση που επιβάλλεται από κανονισμούς δημιουργεί σημαντικές επενδυτικές ευκαιρίες. Η παγκόσμια αγορά νεότευκτων πλοίων εκτιμάται σε 150 δισ. δολάρια για το 2024 και αναμένεται να υπερβεί τα 200 δισ. δολάρια έως το 2030, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης σχεδόν 4%.
Η Neptune Leasing, όπως τόνισε , θα συνεχίσει να επενδύει με φειδώ, τόσο σε συμβατικά πλοία όσο και σε πλοία υποστήριξης της υπεράκτιας ενέργειας (offshore supply vessels), τηρώντας αυστηρά κριτήρια επιλογής, σε μια προκλητική και έντονα γεωπολιτικά φορτισμένη αγορά.
Διαβάστε ακόμη
Απορρίφθηκε η αγωγή συνδικάτων κατά Τραμπ για τα $400 εκατ. στο Columbia
Με μεγάλους δασμούς ισοδυναμεί η καθυστέρηση της ευρωπαϊκής ενοποίησης
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.