Η περαιτέρω ενίσχυση της ναυτικής εκπαίδευσης και της επαγγελματικής κατάρτισης των ναυτικών βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχε η Υφυπουργός Ναυτιλίας παρά τω Προέδρω, κα. Μαρίνα Χατζημανώλη, με τον Πρόεδρο της Αραβικής Ακαδημίας Επιστήμης, Τεχνολογίας και Ναυτιλιακών Μεταφορών, Καθηγητή Ismail Abdel Ghaffar Ismail Farag, στις 3 Ιουλίου 2025, στα γραφεία του Υφυπουργείου στη Λεμεσό.
Η επίσκεψη του Καθηγητή Farag στην Κύπρο αποτελεί συνέχεια της επίσημης επίσκεψης της κας. Χατζημανώλη στην Αλεξάνδρεια τον Οκτώβριο του 2024, κατά τη διάρκεια της οποίας υπεγράφη Μνημόνιο Συναντίληψης (MoU) μεταξύ των δύο πλευρών. Το MoU έθεσε τις βάσεις για την ανάπτυξη μιας στρατηγικής συνεργασίας στους τομείς της ναυτικής εκπαίδευσης, της έρευνας, της τεχνολογίας και της καινοτομίας.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης στη Λεμεσό, διεξήχθη εποικοδομητικός και ουσιαστικός διάλογος, με τις δύο πλευρές να εξετάζουν πρακτικούς τρόπους εφαρμογής των συμφωνηθέντων και να ανταλλάσσουν απόψεις για μελλοντικές συνέργειες. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ενίσχυση της επαγγελματικής κατάρτισης των ναυτικών και στη δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Η Υφυπουργός προσκάλεσε επισήμως τον Πρόεδρο της Ακαδημίας να συμμετάσχει στο Διεθνές Ναυτιλιακό Συνέδριο «Ναυτιλιακή Κύπρος 2025», πρόσκληση που έγινε αποδεκτή με ιδιαίτερη χαρά από τον Καθηγητή Farag, επιβεβαιώνοντας το ισχυρό ενδιαφέρον της Ακαδημίας για ενεργό εμπλοκή στον διεθνή ναυτιλιακό διάλογο.
Η συνάντηση ανέδειξε τη στρατηγική σημασία της συνεργασίας Κύπρου και Αραβικής Ακαδημίας στον τομέα της ναυτικής εκπαίδευσης και επιβεβαίωσε τη δέσμευση των δύο πλευρών για συνεχή διάλογο και υλοποίηση κοινών δράσεων με διεθνή απήχηση.
Διαβάστε ακόμη
Καύσωνας: Το πρόσφατο κύμα ενδέχεται να κόστισε τη ζωή σε 2.300 ανθρώπους
Τ. Πανούσης (doValue Greece): Η Ελλάδα πέτυχε έναν άθλο όμως η πρόκληση είναι μπροστά μας
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.