Η Navios Maritime Partners, υπό την ηγεσία της Αγγελικής Φράγκου, ετοιμάζεται να επιστρέψει δυναμικά στην αγορά ναυπήγησης containerships, κλείνοντας συμφωνία με το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο HJ Shipbuilding & Construction για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων χωρητικότητας 8.000 TEU.
Η νέα παραγγελία, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες προσεγγίζει τα $460 εκατομμύρια, αποτελεί στρατηγική κίνηση της εταιρείας εν μέσω μιας αγοράς που χαρακτηρίζεται από αστάθεια και διστακτικότητα στις νέες επενδύσεις..
Σε αντίθεση με την τάση για χρήση εναλλακτικών καυσίμων (όπως LNG ή μεθανόλη), τα νέα πλοία της Navios θα χρησιμοποιούν συμβατικά ναυτιλιακά καύσιμα (fuel oil). Το κόστος κάθε πλοίου εκτιμάται μεταξύ $114 και $115 εκατ., ενώ η παράδοση προβλέπεται να γίνει εντός του 2027.
Η Navios, που τελευταία φορά είχε παραγγείλει πλοία το 2022, είχε αποσύρει παλαιότερες μονάδες, προχωρώντας σε έναν «επανασχεδιασμό» του στόλου της. Όπως δήλωσε η ίδια η Φράγκου:
«Δεν χρειάζεται να βιαζόμαστε σε μια αγορά που δεν προσφέρει ευκαιρίες. Η υπομονή είναι στρατηγική».
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarkson Shipping Intelligence Network, τα νέα πλοία αναμένεται να ενταχθούν στον στόλο της Ocean Network Express (ONE) με ναύλωση πέντε ετών. Οι ναύλοι ενδέχεται να φτάσουν τα $43.000 με $47.500 την ημέρα.
Η ONE έχει ήδη ναυλώσει άλλα τέσσερα πλοία της Navios, με παράδοση εντός του 2025 και 2026, κάτι που δείχνει ότι η συνεργασία αυτή βαθαίνει στρατηγικά.
Παρόλο που πολλές εταιρείες εξετάζουν πλοία διπλού καυσίμου ή μεθανόλης, η Navios φαίνεται να παραμένει επιφυλακτική. Οποιαδήποτε αλλαγή τεχνολογίας θα εξαρτηθεί από την «ορατότητα» που θα υπάρχει στο μέλλον για την πορεία των περιβαλλοντικών κανονισμών.
Η στρατηγική της Navios δείχνει μια προσέγγιση ισορροπίας μεταξύ επένδυσης και συγκράτησης, επιλέγοντας σταθερές λύσεις ναυπήγησης και αναμένοντας μεγαλύτερη σαφήνεια πριν υιοθετήσει νέες τεχνολογίες.
Διαβάστε ακόμη
ΑΑΔΕ: Έως 21 Ioυλίου η υποβολή δηλώσεων βραχυχρόνιας διαμονής για συγκεκριμένα ακίνητα στην Αθήνα
e-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Μπαράζ πληρωμών σε 56.107 δικαιούχους έως την Παρασκευή 11 Ιουλίου
Labubu: Γιατί το Πεκίνο στρέφεται κατά των blind boxes – Πώς επηρεάζεται η Pop Mart International
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.