Με δυναμική επιστροφή στην αγορά των bulk carriers, η Danaos Corporation υπό την ηγεσία του δρ. Ιωάννη Κούστα, απέκτησε το Capesize «Hebei No.1» (182.400 dwt, ναυπήγησης 2009, Dalian Shipbuilding) από την κινεζική Hebei Ocean Shipping Co (Hosco). Πρόκειται για την πρώτη Capesize εξαγορά της εταιρείας μέσα στο 2024, ενισχύοντας τη στρατηγική της στον κλάδο μεταφοράς ξηρού φορτίου.

Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία διαθέτει στόλο 92 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ξεκίνησε την είσοδό της στα bulkers το 2023, αποκτώντας σταδιακά δέκα Capesize πλοία από κινεζικά ναυπηγεία. Η νέα εξαγορά εστιάζει σε πλοία κινεζικής κατασκευής μέσης ηλικίας, μια κίνηση που αντανακλά την αισιοδοξία της εταιρείας για ανάκαμψη της αγοράς Capesize.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Clarksons Research, τα ημερήσια έσοδα των Capesize πλοίων ανέρχονται σήμερα περίπου σε 27.000 δολάρια, ενισχύοντας την επενδυτική ελκυστικότητα του κλάδου. Η Danaos Corporation φαίνεται να αξιοποιεί αυτήν την ανοδική τάση για να εδραιώσει τη θέση της στην παγκόσμια αγορά ξηρού φορτίου, συνδυάζοντας στρατηγική επένδυση με εμπειρία στη διαχείριση μεγάλου στόλου πλοίων.

Η Danaos, εισήλθε στην αγορά ξηρού φορτίου το 2023, διαφοροποιώντας το χαρτοφυλάκιό της, ενώ επεκτείνεται και μέσω στρατηγικών τοποθετήσεων. O δρ Γιάννης Κούστας αύξησε την Άνοιξη τη συμμετοχή του 2025, στη Star Bulk Carriers, την εισηγμένη στην κεφαλαιαγορά της Νέας Υόρκης, ναυτιλιακή εταιρεία με επικεφαλής τον Πέτρο Παππά, στο 5,23%.

Διαβάστε ακόμη

METLEN: Υπέγραψε 10ετές PPA 235 MW με την ENGIE

«Μαύρη λίστα» με κρατικούς φορείς που δεν πληρώνουν ιδιώτες

Coca-Cola HBC: Πώς θα «χτιστεί» η ανάπτυξη στην Αφρική με όχημα το mega deal των 2,6 δισ.

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα