Το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο τύπου Suezmax, IONIC SEMELI, χωρητικότητας 158.000 DWT, ενέταξε στο στόλο της η ΙONIC SHIPPING συμφερόντων του Δημήτρη Φρανκ Σαρακάκη.
Το πλοίο κατασκευάστηκε στις ιαπωνικές γιάρδες της NSY/JMU και φέρει καινοτόμες τεχνολογίες που ανταποκρίνονται στις υψηλότερες απαιτήσεις ενεργειακής απόδοσης και περιβαλλοντικής συμμόρφωσης. Είναι το 8ο δεξαμενόπλοιο της εταιρείας. Όλα τα νεότευκτα έχουν κατασκευαστεί στην Ιαπωνία.

Επίσης διαχειρίζεται στόλο από 11 φορτηγά πλοία. Από τα συνολικά 19 πλοία τα 15 είναι ναυπηγημένα στην Ιαπωνία και πιο συγκεκριμένα στα ναυπηγεία Mitsui, Tsuneshi, Imabari, Sasebo, Namura, Sumitomo and now JMU/NST ενώ μόλις τέσσερα aframax είναι second hand αλλά όταν αποκτήθηκαν από την Mitsubishi τo 2018 ήταν μικρής ηλικίας.

Το IONIC SEMELI έχει σχεδιαστεί με έμφαση στη μείωση του περιβαλλοντικού του αποτυπώματος, αξιοποιώντας ένα σύνολο τεχνολογικών λύσεων αιχμής:
- Αεροδυναμική υπερκατασκευή με μειωμένη αντίσταση στον άνεμο
- Super Stream Duct (SSD) και Surf-Bulb για ενεργειακή βελτιστοποίηση
- Εγκεκριμένο από την USCG σύστημα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος (BWTS)
- Σύνθετος λέβητας για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά την παραμονή στο αγκυροβόλιο
- Πτερύγιο Μειωμένης Αντίστασης (ALV-Fin) για περιορισμό της υδροδυναμικής τριβής
- Κινητήρας με Επανακυκλοφορία Καυσαερίων (EGR), συμβατός με τις προδιαγραφές Tier III για τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx)
- Σύστημα Καθαρισμού Καυσαερίων (EGCS) για τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις για τις εκπομπές οξειδίων του θείου (SOx)
Το νέο πλοίο εντάσσεται στη στρατηγική της Ionic Shipping για βιώσιμη ναυτιλία, με στόχο τη συνεχή βελτίωση της αποδοτικότητας του στόλου και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων.

Όπως έχει επισημάνει με δηλώσεις του ο Δημήτρης Φρανκ Σαρακάκης «τα πλοία της Ionic είναι υψηλής ποιότητας, με προτεραιότητα την αποδοτικότητα καυσίμων και τη συμμόρφωση με τους νέους κανονισμούς. Ολόκληρος ο στόλος μας λειτουργεί σύμφωνα με κορυφαία πρότυπα τεχνικής συντήρησης για την ελαχιστοποίηση του χρόνου διακοπής λειτουργίας και του κινδύνου ναυτικών ατυχημάτων. Η πολιτική μας επεκτείνεται στην ασφάλεια, την υγεία, την ποιότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα σε ολόκληρο τον οργανισμό. Τα υψηλά ηθικά πρότυπα αποτελούσαν πάντα και συνεχίζουν να αποτελούν τις βασικές μας αξίες και είμαστε υπερήφανοι για την επίτευξη αυτών των προτύπων».


Διαβάστε ακόμη
Η ψυχρή αλήθεια για τη “θεραπεία” με κρύο νερό
Ενεργειακό σκάκι με τα δεξαμενόπλοια: ΗΠΑ, Ρωσία και Ιράν αλλάζουν τους κανόνες
ΕΚΤ: Υιοθετεί στρατηγική «βλέποντας και κάνοντας» λόγω της εμπορικής αβεβαιότητας (πίνακες)
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.