Σε πλήρη ανάπτυξη βρίσκεται το ναυπηγικό πρόγραμμα της Latsco Shipping το οποίο περιλαμβάνει συνολικά 15 πλοία εκ των οποίων τέσσερα LPG Carriers, έξι φορτηγά και πέντε δεξαμενόπλοια.

Την περασμένη εβδομάδα βρέθηκαμε στα ναυπηγεία της Hyundai στη Νότια Κορέα. Εκεί αντίκρισαμε δεμένο στην προβλήτα του ναυπηγείου το LPG Carrier “Hellas Bliss” της Latsco, πλοίο διπλού καυσίμου-dual fuel, αφού έχει τη δυνατότητα χρήσης ως καυσίμου και LPG. Έχει μεταφορική ικανότητα 87.000 κυβικών μέτρων και σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς κύκλους κόστισε 98 εκατομμύρια δολάρια. Τα LPG μεταφέρουν υγραέριο και πιο συγκεκριμένα, προπάνιο και βουτάνιο.

Πρόκειται για ένα από τα τέσσερα αδελφά πλοία που ναυπηγεί στο μεγαλύτερο ναυπηγείο του κόσμου ο όμιλος. Έχει ήδη αρχίσει τους δοκιμαστικούς πλόες και θα παραληφθεί το προσεχές χρονικό διάστημα. Το δεύτερο πλοίο αναμένεται να ενταχθεί στον στόλο της Latsco τον προσεχή Σεπτέμβριο ενώ τα άλλα δύο είναι προγραμματισμένα για το 2026.

Παράλληλα η εταιρεία τρέχει ναυπηγικό πρόγραμμα για έξι φορτηγά πλοία ultramax χωρητικότητας 64.000 dwt το καθένα στην ιαπωνική γιάρδα Oshima. Έχουν παραληφθεί ήδη τα δύο πρώτα και ακολουθούν ένα τον Σεπτέμβριο του 2025 , δύο το 2026 και ένα αρχές του 2027. Τα πλοία θα τα διαχειρίζεται η MARLA Shipmanagement INC, ο βραχίονας ξηρού φορτίου και εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου. Θεωρούνται από τα καλύτερα σχεδιασμένα της κατηγορίας αυτής, είναι εξοπλισμένα με τις πιο οικονομικές μηχανές και με πολύ υψηλές προδιαγραφές. Η ποιότητα, η κουλτούρα και η τεχνογνωσία της Oshima διαδραμάτισαν κομβικής σημασίας ρόλο στην απόφαση της Latsco να προχωρήσει σε αυτή την παραγγελία.

Επίσης η Latsco ναυπηγεί πέντε δεξαμενόπλοια LR2 χωρητικότητας 115.000 τόνων το καθένα. Θα παραληφθούν μεταξύ καλοκαιριού 2026 έως τα μέσα του 2027. Κατασκευάζονται στα ναυπηγεία που διατηρεί η κορεατική Hyundai στο Βιετνάμ και πιο συγκεκριμένα στα Hyundai Vinashin.

Διαβάστε ακόμη

Eρχεται το «IRIS των 1.000 ευρώ» – Οι άμεσες πληρωμές επεκτείνονται παντού

Tαμείο Ανάκαμψης: Κίνδυνος για απώλειες δανειακών πόρων 4,2 δισ. ευρώ (πίνακας)

Αλλαγή σκυτάλης στα Public: Φεύγει ο Ρόμπυ Μπουρλάς – Νέος CEO o Δημήτρης Γαλάνης

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα