Η Evalend Shipping συμφερόντων του Κρίτωνα Λεντούδη, με πολυδιάστατο χαρτοφυλάκιο εισέρχεται, σύμφωνα με πληροφορίες ναυλομεσιτικών κύκλων, στον τομέα του LNG bunkering-εφοδιασμού πλοίων με καύσιμο το υγροποιημένο φυσικό αέριο- υπογράφοντας συμφωνία για την κατασκευή τεσσάρων πλοίων αξίας 370 εκατομμυρίων δολαρίων με τα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo.
Κάθε πλοίο θα κοστίσει περίπου 92 εκατομμύρια δολάρια, με την παραγγελία να αποκαλύπτεται από την HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering, τη μητρική εταιρεία του ναυπηγείου, χωρίς να αναφέρεται το όνομα του ιδιοκτήτη. Η παράδοση των τεσσάρων σκαφών, που θα έχουν χωρητικότητα 18.000 κυβικών μέτρων, αναμένεται να πραγματοποιηθεί το δεύτερο εξάμηνο του 2028.
Η νέα αυτή παραγγελία σηματοδοτεί μια στρατηγική κίνηση για την Evalend, η οποία ακολουθεί άλλες μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες, όπως η Eastern Pacific Shipping υπό την ηγεσία του Idan Ofer και η Mediterranean Shipping Co της οικογένειας Απόντε, οι οποίες είχαν παραγγείλει παρόμοιες μονάδες LNG bunkering από το ίδιο ναυπηγείο πέρυσι.
Ο Κρίτων Λεντούδης, εκτιμά ότι ο τομέας του LNG bunkering έχει σημαντικές προοπτικές λόγω της αύξησης του αριθμού των LNG διπλού καυσίμου πλοίων, ιδίως των κοντέινερ και των δεξαμενόπλοιων. Η ανάγκη για ανάπτυξη υποδομών bunkering θεωρείται ότι δεν έχει ακολουθήσει την αυξανόμενη ζήτηση για αυτά τα σκάφη.
Μια πρόσφατη έκθεση της SEA-LNG, μιας βιομηχανικής συμμαχίας, δείχνει ότι ο αριθμός των σκαφών που χρησιμοποιούν LNG αναμένεται να διπλασιαστεί, φτάνοντας τα 1.200 μέχρι το 2028. Η έκθεση αναφέρει επίσης ότι το 2024 τα LNG πλοία αντιπροσώπευαν το 70% των παραγγελιών εναλλακτικών καυσίμων (εκτός των LNG carriers), σημειώνοντας αύξηση από το 43% το 2023. Σήμερα, λειτουργούν 61 σκάφη LNG bunkering, με μόλις 19 ακόμη να έχουν παραγγελθεί.
Η Evalend διαθέτει ήδη ένα από τα μεγαλύτερα και πιο διαφοροποιημένα βιβλία παραγγελιών στην ελληνική ναυτιλία, με πολλά σκάφη μεταφοράς αερίου και δεξαμενόπλοια σε διαδικασία κατασκευής. Η συνεργασία της με την HD KSOE περιλαμβάνει LNG carriers, πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς αμμωνίας και άλλες μεγάλες μονάδες μεταφοράς αερίου, οι οποίες κατασκευάζονται σε διάφορα ναυπηγεία της Hyundai.
Λεζάντα κεντρικής φωτογραφίας: Από αριστερά ο Κρίτων Λεντούδης με τον Ηλία Μάλλιο της Sun Bright
Διαβάστε ακόμη
Γιατί το ποτό μου είναι τόσο παράξενο; Η τάση των εξωπραγματικών κοκτέιλ
Ελληνικοί Λευκόλιθοι: Ένας διεθνής πρωταγωνιστής made in Greece
Κτηματαγορά: Όλο και περισσότερα ακίνητα αλλάζουν χέρια από πλειστηριασμούς
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.