Παρά τις συνεχιζόμενες γεωπολιτικές προκλήσεις που έχουν διαταράξει τη ναυτιλιακή ροή μέσω της Ερυθράς Θάλασσας, το λιμάνι του Πειραιά παρουσιάζει αξιοσημείωτη σταθερότητα και θετική μεταβολή στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων. Οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, υπό τη διαχείριση της Cosco Shipping Ports, κατέγραψαν αύξηση 4,9% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2025, φτάνοντας τα 2,054 εκατομμύρια TEUs έναντι 1,958 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2024.

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα συνεχίζεται, με τα μεγαλύτερα containerships να αποφεύγουν τη διέλευση από τη στρατηγικής σημασίας θαλάσσια αρτηρία, επιλέγοντας την πιο ασφαλή αλλά χρονοβόρα διαδρομή γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας. Παρ’ όλα αυτά, η ροή εμπορίου προς τη Μεσόγειο φαίνεται να μην έχει ανακοπεί ουσιαστικά, επιτρέποντας στα μεγάλα λιμάνια, όπως αυτό του Πειραιά, να συνεχίσουν απρόσκοπτα τη δραστηριότητά τους.

Τον Ιούνιο μόνο, διακινήθηκαν 381.000 εμπορευματοκιβώτια, έναντι 366.000 τον ίδιο μήνα του 2024, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή ανοδική τάση.

Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Cosco Shipping Ports διαχειρίστηκε 9,985 εκατομμύρια TEUs τον Ιούνιο του 2025, έναντι 9,542 εκατ. τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους – αύξηση 4,6%. Σε επίπεδο εξαμήνου, η αύξηση άγγιξε το 6%, με 56,6 εκατ. TEUs συνολικά φορτία από τους τερματικούς σταθμούς που διαχειρίζεται παγκοσμίως.

Διαβάστε ακόμη

Παρατεταμένοι καύσωνες στην Ευρώπη: Οι πόλεις που πλήττονται περισσότερο και οι προκλήσεις για την υγεία

Aegean: Στα 4 δισ. η αξία του νέου στόλου των 60 αεροσκαφών που προστίθενται έως το 2031 (pics)

Υδρογονάνθρακες: Κινητοποίηση ΥΠΕΝ για να μπλοκάρει τους «λεονταρισμούς» της Λιβύης

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα