Η Navios Maritime Partners L.P. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου και του εννεαμήνου του 2025, εμφανίζοντας σημαντική ενίσχυση στα μεγέθη της και διατηρώντας σταθερή στρατηγική ανανέωσης και διαφοροποίησης του στόλου της.

Για το τρίτο τρίμηνο 2025, τα έσοδα ανήλθαν σε 346,9 εκατ. δολάρια, ενώ για το εννεάμηνο 2025 έφτασαν τα 978,6 εκατ. δολάρια. Τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 56,3 εκατ. δολάρια και 168,0 εκατ. δολάρια, αντίστοιχα.

Τα Earnings per common unit ανήλθαν σε 1,90 δολάρια για το τρίμηνο και 5,62 δολάρια για το εννεάμηνο, ενώ οι λειτουργικές ταμειακές ροές έφτασαν τα 103,1 εκατ. δολάρια στο τρίμηνο και 381,3 εκατ. δολάρια στο εννεάμηνο.

Το EBITDA διαμορφώθηκε σε 193,9 εκατ. δολάρια για το τρίμηνο και 519,8 εκατ. δολάρια για τους εννέα μήνες.

Η πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Αγγελική Φράγκου, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν τη στρατηγική της Navios Partners: μοντέρνος στόλος με μέση ηλικία 9,7 έτη, συμβολαιοποιημένα έσοδα 3,7 δισ. δολαρίων και καθαρό LTV στο 34,5%.

Η εταιρεία συνέχισε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών. Έως τις 12 Νοεμβρίου 2025, είχαν αγοραστεί 929.415 κοινές μονάδες μέσα στο έτος, με συνολική επένδυση 37,7 εκατ. δολαρίων.

Παράλληλα, το Δ.Σ. ενέκρινε μερισματική διανομή 0,05 δολαρίων ανά μονάδα για το τρίτο τρίμηνο.

Τον Οκτώβριο 2025, η Navios Partners εξέδωσε με επιτυχία senior unsecured bond ύψους 300 εκατ. δολαρίων στη σκανδιναβική αγορά. Το ομόλογο λήγει το 2030, έχει επιτόκιο 7,75% και στόχο τη μείωση του εξασφαλισμένου δανεισμού, απελευθερώνοντας 41 πλοία από υποθήκες.

Η εταιρεία κινήθηκε δυναμικά στις αγοραπωλησίες πλοίων:

-460,4 εκατ. δολάρια για την απόκτηση τεσσάρων νεότευκτων containerships των 8.850 TEU, methanol-ready και scrubber-fitted, με χρονοναύλωση 5,2 ετών στα 44.145 δολάρια ημερησίως.

-105,7 εκατ. δολάρια από την πώληση έξι παλαιότερων πλοίων μέσης ηλικίας 18,6 ετών.

-Παράδοση ενός νεότευκτου MR2 product tanker, ναυλωμένου για 5 χρόνια στα 22.669 δολάρια ημερησίως.

Νέες χρονοναυλώσεις ύψους 745 εκατ. δολαρίων

Η Navios Partners εξασφάλισε νέες μακροχρόνιες συμβάσεις που θα αποφέρουν 745 εκατ. δολάρια:

-4 containerships: 5,2 έτη στα 44.145 δολ./ημέρα

-8 containerships: 2,8 έτη κατά μέσο όρο στα 31.999 δολ./ημέρα

-7 tankers: 1,9 έτη στα 28.829 δολ./ημέρα

-2 bulkers: 1,1 έτος στα 14.531 δολ./ημέρα

Συνολικά, η εταιρεία έχει πλέον 3,7 δισ. δολάρια συμβολαιοποιημένα έσοδα μέχρι το 2037.

Η Navios Partners προχώρησε σε σειρά χρηματοδοτήσεων και αναχρηματοδοτήσεων:

-Νέα πιστωτική γραμμή 74,2 εκατ. δολαρίων για νεότευκτο containership (SOFR +150 μ.β.)

-Sale & leaseback 89 εκατ. δολαρίων για 2 νεότευκτα aframax/LR2

-Νέα χρηματοδότηση 82,9 εκατ. δολαρίων για αναχρηματοδότηση δύο πλοίων

-Νέα πιστωτική γραμμή 68 εκατ. δολαρίων (4 τμήματα) για αναχρηματοδότηση τεσσάρων πλοίων

-Η Navios Partners διαθέτει στόλο 171 πλοίων (dry bulk, containerships, tankers), συμπεριλαμβανομένων 25 νεότευκτων που θα παραδοθούν έως το 2028.

Έχει εξασφαλίσει:

-88,1% των διαθέσιμων ημερών για το Q4 2025

-57,5% για το 2026

-Αναμενόμενα έσοδα: 294 εκατ. δολάρια στο Q4 2025 και 858,1 εκατ. δολάρια για το 2026

Με μέσο ημερήσιο ναύλο:

-24.871 δολάρια (Q4 2025)

-27.088 δολάρια (2026)

Διαβάστε ακόμη

Οδήγηση: Οι πιο επικίνδυνες χώρες της Ευρώπης το 2025 – Η θέση της Ελλάδας

Μοχάμεντ Αλαμπάρ: Ο μεγιστάνας πίσω από το Μπουρτζ Χαλίφα φέρνει την πολυτέλεια του Ντουμπάι στην Ευρώπη – Η επένδυση των $145 εκατ.

Μιχαηλίδου για Σπίτι μου 2: Περισσότεροι οι δικαιούχοι με τις αλλαγές στα εισοδηματικά όρια

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα