Η Diana Shipping Inc. ανακοίνωσε ότι μέσω πλήρως ελεγχόμενης θυγατρικής της υπέγραψε σύμβαση χρονοναύλωσης με την Cargill Ocean Transportation (Singapore) Pte. Ltd. για το πλοίο Ultramax m/v DSI Polaris.

Η χρονοναύλωση, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει την 1η Ιουλίου 2025, προβλέπει μικτό ναύλο ύψους 12.250 δολαρίων ημερησίως, με παρακράτηση προμήθειας 4,75% υπέρ τρίτων, για χρονική περίοδο τουλάχιστον έως τις 21 Ιουλίου 2026 και το αργότερο έως τις 21 Σεπτεμβρίου 2026.

Το πλοίο DSI Polaris, ναυπηγημένο το 2018, έχει χωρητικότητα 60.404 dwt και η απασχόλησή του στο πλαίσιο της συμφωνίας με την Cargill αναμένεται να αποφέρει στη Diana Shipping περίπου 4,66 εκατομμύρια δολάρια σε ακαθάριστα έσοδα για την ελάχιστη προβλεπόμενη περίοδο ναύλωσης.

Μετά την ολοκλήρωση της ήδη ανακοινωθείσας πώλησης του πλοίου m/v Selina, ο στόλος της Diana Shipping Inc. θα αποτελείται από 36 πλοία ξηρού φορτίου, τα οποία κατανέμονται ως εξής:

  • 4 Newcastlemax
  • 8 Capesize
  • 4 Post-Panamax
  • 6 Kamsarmax
  • 5 Panamax
  • 9 Ultramax

Παράλληλα, η εταιρεία έχει ανακοινώσει ότι αναμένει την παράδοση δύο νεότευκτων Kamsarmax πλοίων ξηρού φορτίου με διπλό καύσιμο (συμβατικό και μεθανόλη) έως το δεύτερο εξάμηνο του 2027 και το πρώτο εξάμηνο του 2028 αντίστοιχα, στο πλαίσιο της στρατηγικής μετάβασης σε πιο καθαρές μορφές ενέργειας και της συμμόρφωσης με τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις της διεθνούς ναυτιλίας.

Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία, η συνδυασμένη μεταφορική ικανότητα του στόλου της Diana Shipping, συμπεριλαμβανομένου του m/v Selina και εξαιρουμένων των δύο υπό παραγγελία πλοίων, ανέρχεται σε περίπου 4,1 εκατομμύρια dwt, με μέσο σταθμισμένο όρο ηλικίας τα 11,65 έτη.

Διαβάστε ακόμη

Ραγδαία άνοδος για το TikTok στην Ελλάδα: Οι χρήστες και οι moderators

Αθήνα – Θεσσαλονίκη τα φετινά success stories στον τουρισμό, πίεση στη Σαντορίνη

Οι Έλληνες αφήνουν στην άκρη τα μετρητά και πληρώνουν ηλεκτρονικά και με κάρτες

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα