search icon

Ναυτιλία

Νίκος Κατράδης: Δημιουργία σχολής εκπαίδευσης κατώτερου πληρώματος πλοίων στον Πειραιά

Αναλυτικά η πρόταση που καταθέτει ο επικεφαλής του Ομίλου εταιρειών ΚΑΤΡΑΔΗΣ - Τα οφέλη από τη δημιουργία ενός Δημοσίου Κολλεγίου

Τη δημιουργία σχολής εκπαίδευσης κατώτερου πληρώματος πλοίων στον Πειραιά με την εκμετάλλευση παλαιών κτηρίων στον Άγιο Διονύση προτείνει ο Νίκος Κατράδης από τους παλαιότερους επιχειρηματίες στην περιναυτιλία.

«Εδώ και αρκετά χρόνια πολλοί άνθρωποι της Ναυτιλίας και ιδιαίτερα εφοπλιστές, διακρίνουν την ανάγκη εκπαίδευσης νέων παιδιών από την Ελλάδα στα πλοία της χώρας μας, παρατηρώντας ότι ο τομέας αυτός έχει πέσει σε μαρασμό και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να προσλαμβάνονται διάφοροι αλλοδαποί πολίτες οι οποίοι δεν έχουν γνώση διαφόρων εργασιών στα πλοία. Μας υποδεικνύουν ότι θα ήταν ωραία ιδέα η δημιουργία ενός Δημοσίου Κολλεγίου που θα παρέχει σε νέα παιδιά από την Ελλάδα μόρφωση και γνώσεις πάνω στην Εμπορική Ναυτιλία, κάτι που το έχουμε πολύ μεγάλη ανάγκη» επισημαίνει και συνεχίζει:

«Η «ναυτοσύνη» των Ελλήνων, κραταιά έως και τη δεκαετία του 70, έφθινε σταθερά για τις επόμενες δεκαετίες, καταλήγοντας σήμερα να αποτελεί «είδος προς εξαφάνιση», καθώς πλέον στα περίπου 5.000 πλοία του ελληνόκτητου στόλου απασχολούνται μόλις 14.000 Έλληνες ναυτικοί, έναντι 140.000 πριν από 40 ή και 50 χρόνια. Με αυτό τον τρόπο χάνεται πολύτιμο συνάλλαγμα και υποφέρει η Ναυτιλία μας. Κατανοούμε ότι σημαντικός παράγοντας αυτής της φθίνουσας πορείας είναι το κόστος απασχόλησης των Ελλήνων ναυτικών, το οποίο υπερβαίνει σημαντικά αυτό των αλλοδαπών εργαζομένων. Σε αυτό το σημείο όμως θα θέλαμε να αντιπαραθέσουμε ένα ισχυρό επιχείρημα» για να προσθέσει:

«Η απασχόληση Ελλήνων ναυτικών στα πλοία αναπτύσσει ένα στενό δεσμό μεταξύ των εταιριών και των πληρωμάτων τους με αποτέλεσμα τις καλύτερες υπηρεσίες και τη φροντίδα του πλοίου, άρα συνεπάγεται και υψηλότερη παραγωγικότητα. Η υψηλή παραγωγικότητα αντισταθμίζει το υψηλότερο κόστος απασχόλησης και τελικά δε μειώνει την ανταγωνιστικότητα των ναυτιλιακών επιχειρήσεων. Κατά συνέπεια, ακριβότερο κόστος απασχόλησης ναυτικών δε σημαίνει και μη ανταγωνιστικές ναυτιλιακές επιχειρήσεις».

Η πρόταση που καταθέτει είναι η εξής:

«Σε συνέχεια και άμεση σχέση με τα προαναφερθέντα, στην οδό Ψαρών και τις κάθετες σε αυτήν οδούς Μπότσαρη και Σωκράτους, λίγα μέτρα μακριά από τον Ιερό Ναό του Αγίου Διονυσίου, υπάρχουν τέσσερις πολυκατοικίες της δεκαετίας του 1920 έτοιμες να καταρρεύσουν και οι οποίες βρίσκονται έναντι του 3ου Δημοτικού Σχολείου. Καθημερινά προσέρχονται μαθητές και γονείς και το συγκεκριμένο σημείο είναι πολύ επικίνδυνο όχι μόνο εξαιτίας της παλαιότητας του αλλά και γιατί έχει γίνει τόπος συγκέντρωσης διαφόρων εξαρτημένων ανθρώπων.

Σχετικά με αυτό έχουμε να προτείνουμε το εξής:

Την αποδοτική εκμετάλλευση των προαναφερόμενων κτιρίων και την δημιουργία μίας σχολής εκπαίδευσης κατώτερου πληρώματος πλοίων η οποία εκτός του ότι θα αναμορφώσει την περιοχή θα δώσει και τα κατάλληλα εφόδια και γνώσεις σε Έλληνες πολίτες.

Επιπλέον, λόγω της δημιουργίας του Αττικού Μετρό και της εξάπλωσης του σε όλη την Αττική, η πρόσβαση των σπουδαστών στον Πειραιά από οποιαδήποτε περιοχή θα είναι αρκετά εύκολη.

Θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας ότι μεγάλο μέρος του εφοπλιστικού κόσμου θα βοηθήσει και θα ενισχύσει το οικονομικό κόστος των εργασιών ανέγερσης αυτού του έργου».

Ο Όμιλος

Ο όμιλος εταιρειών ΚΑΤΡΑΔΗΣ ιδρύθηκε το 1936 στον Πειραιά και αποτελεί μία από τις σημαντικές ευρωπαϊκές βιομηχανίες του ναυτιλιακού τομέα. Με πολύχρονη εμπειρία και ισχυρή τεχνογνωσία διαθέτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας σε παγκόσμιο δίκτυο διανομής. Με εδραιωμένη παρουσία 85 ετών στη ναυτιλιακή αγορά και ιδιόκτητες υπερσύγχρονες εργοστασιακές εγκαταστάσεις 30.000 τ.μ., κατασκευάζει και προμηθεύει σχοινιά πρόσδεσης πλοίων & εξεδρών πετρελαίου, κοτέρων, αλιείας & ιχθυοκαλλιέργειας, χαλύβδινα συρματόσχοινα για πρόσδεση, ανύψωση, εξόρυξη και άλλες εφαρμογές, ανόδια ψευδαργύρου και αλουμινίου, άγκυρες και αλυσίδες, εξαρτήματα εμπορευματοκιβωτίων, πλωτήρες μαρινών και εξοπλισμό καταστρώματος πλοίων ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες δοκιμών αντοχής σχοινιών και συμβουλευτικές υπηρεσίες ορθής χρήσης και προστασίας σχοινιών (συνθετικών και σύρματος).

Το παγκόσμιο δίκτυο διανομής του ομίλου αποτελείται από 70 service points στα μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης, Ασίας, Αφρικής, Αραβικής Χερσονήσου και Βορείου και Κεντρικής Αμερικής.

Ο όμιλος εταιρειών Κατράδης είναι πιστοποιημένος από μεγάλους διεθνείς φορείς, όπως οι LRQA (ISO 9001 & 14001), ABS, DNVGL, API και LLOYD’S REGISTER και όλα τα προϊόντα του είναι σχεδιασμένα και κατασκευασμένα σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα διασφάλισης ποιότητας DIN, BS, CI, EN/CE, API, ISO, ASTM, MIL κα.

Η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί με το σήμα «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» από το 2020 πληρώντας τα ποσοτικά και τα ποιοτικά κριτήρια που απαιτούνται.

Διαβάστε ακόμα:

ΥΝΑΝΠ: Δεν προκλήθηκε ρύπανση από το Manassa Rose

Προς τετραπλή «ανάσα» για τις μεταβιβάσεις ακινήτων – Τι εξετάζει η κυβέρνηση

Το συμπέρασμα της Βουλής, το Facebook αγοράζει ελληνική start up, η Παγκρήτια μιλάει με την HSBC και η δικαίωση του Πιζάντε με τον Λογοθέτη

Exit mobile version