search icon

Ναυτιλία

Νίκος Λυκιαρδόπουλος: Η Neda Maritime τοποθετεί στα πλοία της σύστημα βελτίωσης κατανάλωσης καυσίμου

Το Lloyd’s Register έχει εγκρίνει το σύστημα περιορισμού ισχύος άξονα (ShaPoLi) που θα τοποθετηθεί σε ένα πολύ μεγάλο πλοίο μεταφοράς αργού πετρελαίου το «Aragona» χωρητικότητας 319.000 dwt

Το Lloyd’s Register έχει εγκρίνει το σύστημα περιορισμού ισχύος άξονα (ShaPoLi) που θα τοποθετηθεί σε ένα πολύ μεγάλο πλοίο μεταφοράς αργού πετρελαίου το “Aragona” χωρητικότητας 319.000 dwt, το οποίο το διαχειρίζεται η Neda Maritime Agency.

Το σύστημα, το οποίο αναπτύχθηκε από τη SELMA σε συνεργασία με το Tankers Technical Department της Neda Maritime Agency Co Ltd, θα επιτρέψει την πλήρη χρήση της διαθέσιμης ισχύος κινητήρα βάσει του επικείμενου κανονισμού EEXI (Energy Efficiency Existing ship)-Δείκτης Ενεργειακής Απόδοσης. Θα απαιτείται πλέον από όλα τα πλοία να υπολογίζουν τον δικό τους (EEXI) και να καθιερώσουν ετήσιο επιχειρησιακό Δείκτη Έντασης Άνθρακα (CII). To σύστημα συμβάλλει στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και με τη σειρά του στη μείωση των εκπομπών CO2»

Το σύστημα ShaPoLi χρησιμοποιεί τους αισθητήρες ροπής και περιστροφικής ταχύτητας του άξονα της προπέλας για να υπολογίζει και να περιορίζει αυτόματα την αύξηση ισχύς ώστε να συμμορφώνεται με το εγκεκριμένο τεχνικό αρχείο του Lloyd’s Register, σύμφωνα με τον κανονισμό MEPC335[76]. Με την αυτόματη μείωση ταχύτητας στο πλαίσιο που ορίζει ο LR μειώνονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα στον δρόμο προς την πράσινη μετάβαση.

«Με τον κανονισμό EEXI στο κατώφλι, υπάρχει μια αυξανόμενη πρόκληση σχετικά με την αποτελεσματικότητα και είμαστε υπερήφανοι που προσφέρουμε την τεχνογνωσία μας, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες μας θα αντιμετωπίσουν καλύτερα τις επερχόμενες απαιτήσεις με ασφάλεια και αποτελεσματικότητα», δήλωσε ο Χάρης Φαναραδέλλης, Διευθυντής Γραφείου Τεχνικής Υποστήριξης Νότιας Ευρώπης. για το Lloyd’s Register.

«Το σύστημα SELMA ShaPoLi είναι ένα πρωτοποριακό έξυπνο σύστημα ελέγχου που παρέχει μια στιβαρή και βιώσιμη μέθοδο ελέγχου της ανεπτυγμένης ισχύος άξονα, άψογα διασυνδεδεμένη με τον υπάρχοντα έλεγχο του πλοίου, διατηρώντας ταυτόχρονα τα αρχικά χαρακτηριστικά ασφαλείας. Το σύστημα συμβάλλει στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και με τη σειρά του στη μείωση των εκπομπών CO2», δήλωσε ο Δρ Πάνος Δεληγιάννης, Τεχνικός Διευθυντής Tanker της Neda Maritime Agency Co Ltd.

Κατευθυντήριες γραμμές για την ανάπτυξη περιορισμού ισχύος άξονα/κινητήρα υιοθετήθηκαν από το MEPC335[76] τον Ιούνιο του 2021 ως μέρος της βραχυπρόθεσμης στρατηγικής για τη μείωση των εκπομπών αερίων θερμοκηπίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού.

Διαβάστε ακόμη:

«Καμπάνες» από ΡΑΕ σε προμηθευτές για παραπλανητικές διαφημίσεις τιμολογίων

Βασίλης Τσιάρτας: Ξανά σε πλειστηριασμό η βίλα του στο Μαρούσι

Φοιτητική Στέγη: 10+1 μέτρα για την «αναχαίτιση» του κόστους στέγασης (πίνακες)

Exit mobile version