search icon

Ναυτιλία

Νόμος ΕΕ:  40% για την παραγωγή καθαρών ναυτιλιακών καυσίμων στην Ευρώπη

«Οι Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες έχουν ζητήσει σταθερά να δοθεί εντολή στους Ευρωπαίους προμηθευτές καυσίμων να αναβαθμίσουν και να διαθέσουν στην αγορά καθαρά, οικονομικά προσιτά και ασφαλή καύσιμα» σχολιάζει ο Σωτήρης Ράπτης γενικός γραμματέας της Ένωσης Ευρωπαϊκών Εφοπλιστικών Ενώσεων-ECSA

Η τελευταία ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο για τη φετινή πενταετή θητεία ενέκρινε  τον νέο νόμο, ο οποίος αποσκοπεί στην κλιμάκωση της βιομηχανικής ικανότητας για πράσινες τεχνολογίες στην Ευρώπη.

Οι Ευρωπαίοι εφοπλιστές μέλη της ECSA  χαιρετίζουν έντονα τη συμπερίληψη των καθαρών καυσίμων για τη ναυτιλία, συμπεριλαμβανομένων  των προηγμένων βιοκαυσίμων και των ηλεκτρονικών καυσίμων, στον κατάλογο των καθαρών μηδενικών τεχνολογιών που εγκρίθηκε σήμερα στο πλαίσιο του νόμου για τη βιομηχανία καθαρών μηδενικών εκπομπών.

Ο νέος νόμος εισάγει ένα σημείο αναφοράς για την Επιτροπή και τα κράτη μέλη της ΕΕ, προκειμένου να καλύψουν το 40% των αναγκών ανάπτυξης καθαρών καυσίμων για τη ναυτιλία με παραγωγική ικανότητα.

Πρόκειται για ένα ζωτικής σημασίας βήμα για να διασφαλιστεί ότι τα καθαρά καύσιμα για τη ναυτιλία θα διατίθενται στην αγορά σε προσιτή τιμή, ως προϋπόθεση για να πετύχει η ναυτιλία τον στόχο της βάσει του κανονισμού της ΕΕ για τα καύσιμα στη ναυτιλία. Η κλιμάκωση της παραγωγής και της διάθεσης καθαρών καυσίμων για τη ναυτιλία αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για την ευρωπαϊκή ναυτιλία.

«Οι Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες έχουν ζητήσει σταθερά να δοθεί εντολή στους Ευρωπαίους προμηθευτές καυσίμων να αναβαθμίσουν και να διαθέσουν στην αγορά καθαρά, οικονομικά προσιτά και ασφαλή καύσιμα. Η αντιστοίχιση της ευρωπαϊκής βιομηχανικής ικανότητας καυσίμων με τους στόχους της ΕΕ στο πλαίσιο του FuelEU Maritime είναι ουσιαστικής σημασίας. Χαιρετίζουμε το σημείο αναφοράς 40% για την παραγωγή καθαρών καυσίμων, όπως τα προηγμένα βιοκαύσιμα και τα ηλεκτρονικά καύσιμα, ως ένα σκαλοπάτι προς τη διεθνή κλιμάκωση των εναλλακτικών βιώσιμων καυσίμων για τη ναυτιλία. Θα συνεργαστούμε στενά με την Επιτροπή για να διασφαλίσουμε ότι το σημείο αναφοράς 40% θα μετατραπεί σε άμεση δράση”, δήλωσε ο Σωτήρης Ράπτης, Γενικός Γραμματέας της ECSA.

Διαβάστε ακόμη: 

Έξαρση στα περιστατικά απάτης με κάρτες – Έκαναν… φτερά 24 εκατ. ευρώ το 2023 – Ποιες συναλλαγές είναι πιο επιρρεπείς

Χαμηλές οι εισροές νέων «κόκκινων» δανείων – Τα όπλα των τραπεζών και τα σχέδια έως το 2026

Γιατί η Epsilon Net έγινε πολύφερνη νύφη – Τι φέρνει η συμμαχία Ι. Μίχου, ΕΤΕ, General Atlantic

Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο ΘΕΜΑ

Exit mobile version