Ο Όμιλος Attica, στο πλαίσιο της διαρκούς εξέλιξης και της πελατοκεντρικής του φιλοσοφίας, ενισχύει την οργανωτική του δομή με τη δημιουργία της νέας Επιτελικής Διεύθυνσης Customer Value.
Στόχος, είναι η διαρκής αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη και η δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε φάση αλληλεπίδρασης με τον Όμιλο και τα brands που εκπροσωπεί –Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο Όμιλος Attica καλωσορίζει στη θέση του Chief Customer Value Officer τον κ. Σπύρο Δούκα.
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.