Η United Maritime Corporation ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε την πώληση του παλαιότερου Capesize bulk carrier της, M/V Goodship, επισημοποιώντας την αποεπένδυσή της από τα μεγαλύτερης ηλικίας πλοία, στο πλαίσιο του μακροπρόθεσμου σχεδίου ανανέωσης του στόλου.
Στις 16 Σεπτεμβρίου 2025, το πλοίο M/V Goodship, χωρητικότητας 177.536 dwt και ναυπήγησης 2005 στην Ιαπωνία, παραδόθηκε σε αγοραστή από την Άπω Ανατολή, μη συνδεδεμένο με την εταιρεία. Η καθαρή αξία πώλησης ανήλθε σε περίπου 15,4 εκατ. δολάρια, αποφέροντας καθαρά έσοδα περίπου 8,2 εκατ. δολάρια μετά την αποπληρωμή του σχετικού δανεισμού και λογιστικό κέρδος της τάξης των 0,6 εκατ. δολαρίων, το οποίο θα καταγραφεί στα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της United Maritime, Σταμάτης Τσαντανής, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε την επιτυχή πώληση του 20ετούς M/V Goodship, αξιοποιώντας την ευνοϊκή συγκυρία στη δευτερογενή αγορά και ενισχύοντας ταυτόχρονα τη ρευστότητά μας. Η συναλλαγή αυτή μειώνει την ηλικία του στόλου μας και βελτιώνει την εμπορική μας ανταγωνιστικότητα».
Η πώληση του M/V Goodship ακολουθεί εκείνες των M/V Gloriuship (ναυπήγησης 2004) και M/V Tradership (ναυπήγησης 2006), ολοκληρώνοντας τη στρατηγική αποεπένδυση της εταιρείας από τα παλαιότερα bulk carriers. Μετά τις συναλλαγές αυτές, η μέση ηλικία του στόλου της United μειώθηκε κατά περίπου 3 χρόνια, φτάνοντας τα 12,7 έτη.
Παράλληλα, η United διαθέτει σήμερα διαθέσιμα άνω των 20 εκατ. δολαρίων (ή περίπου 2,20 δολάρια ανά μετοχή), πέραν της αξίας των πλοίων και λοιπών περιουσιακών στοιχείων, γεγονός που της επιτρέπει να εξετάζει τόσο την επιστροφή κεφαλαίου στους μετόχους όσο και νέες στρατηγικές επενδύσεις στον στόλο.
Διαβάστε ακόμη
FT: Mega deals εκτοξεύουν τις παγκόσμιες συγχωνεύσεις στα 3,1 τρισ. δολάρια το 2025
Τι είναι το ΕΕ72 και γιατί όλοι στον κόσμο της μόδας μιλούν για αυτό;
Για όλες τις υπόλοιπες ειδήσεις της επικαιρότητας μπορείτε να επισκεφτείτε το Πρώτο Θέμα
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.