Χωρίς την αποκρατικοποίηση, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να μπει λουκέτο, υποστηρίζει το Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).
Το ΤΑΙΠΕΔ, απαντώντας στην ερώτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής Γ. Γερμενή, αναφέρει ότι «η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον ανοιχτό φάκελο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής περί παράνομων κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Και σύμφωνα με το Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων, η επιτυχής αποκρατικοποίηση αποτελεί βασική προϋπόθεση για:
1. Τη διαγραφή του χρέους της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, που είναι της τάξεως των 800 εκατ. ευρώ.
2. Τη μη επιβολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ εντολής ανάκτησης της παράνομης κρατικής ενίσχυσης και
3. Το κλείσιμο του φακέλου της Ε.Ε. περί παράνομων κρατικών ενισχύσεων.
Έτσι, σύμφωνα με την Καθημερινή, αν δεν ιδιωτικοποιηθεί, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα κλείσει, καθώς θεωρείται αδύνατον να υπάρξει επιστροφή 800 εκατ. ευρώ στον ΟΣΕ.
Το ΤΑΙΠΕΔ σε ερώτηση του βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Τέρενς Κουίκ, σχετικά με την αποκρατικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων, αναφέρει ότι η αποκρατικοποίηση θα καταστήσει πιο ανταγωνιστικά τα περιφερειακά αεροδρόμια και, επιπλέον, οι συμφωνίες που έχουν επιτευχθεί, διασφαλίζουν πλήρως τις αμυντικές ανάγκες της χώρας.
Σε ό,τι αφορά τις χρεώσεις, το ΤΑΙΠΕΔ αναφέρει ότι υπάρχει πλαφόν σε αυτές που μπορεί να επιβάλει ο παραχωρησιούχος σε κάθε επιβάτη. Τα όρια αυτά έχουν οριστεί στα 14,5 ευρώ για περίοδο περίπου τεσσάρων ετών και στα 20 ευρώ μετά τα πρώτα τέσσερα έτη. Από τα τέλη αυτά, ένα ευρώ θα διατεθεί στο ελληνικό Δημόσιο, για τη χρηματοδότηση της ΥΠΑ και την επιδότηση των άγονων αερογραμμών, ενώ επιπλέον 1,5 ευρώ θα διατεθεί για τη χρέωση υπηρεσιών ασφάλειας.
Σχολίασε εδώ
Για να σχολιάσεις, χρησιμοποίησε ένα ψευδώνυμο.