Στις 26 θα πραγματοποιηθούν τα  εγκαίνια του πρώτου καταστήματος χονδρικής της Μαρινόπουλος, με έδρα την Πυλαία Θεσσαλονίκης,

Η Μαρινόπουλος Α.Ε., επεκτείνει έτσι τις πωλήσεις της και προς τους εμπόρους, τους ελεύθερους επαγγελματίες, τη μαζική εστίαση, τη ξενοδοχειακή αγορά και το catering.

Σε πρώτη φάση, το δίκτυο cash & carry της αλυσίδας θα συμπεριλάβει άλλα τέσσερα καταστήματα χονδρικής σε Αθήνα, Τρίκαλα, Χανιά και Θεσσαλονίκη.

Η απόφαση της Μαρινόπουλος Α.Ε. να επενδύσει στη συγκεκριμένη αγορά αποτελεί στρατηγική επιλογή της, δημιουργεί μια νέα σελίδα ανάπτυξης στην ιστορία της, εντάσσεται στη γενικότερη πολιτική της για την περαιτέρω εδραίωσή της στο εμπόριο, ενώ τα κεφάλαια που θα απαιτηθούν κατά τα πρώτα δύο χρόνια περιλαμβάνονται στο επενδυτικό πλάνο της τριετίας 2012 – 2014 συνολικού ύψους 250 εκατ. ευρώ, που ανακοίνωσε η αλυσίδα στην εκπνοή του 2012.

Στο πρώτο κατάστημα cash & carry, συνολικού χώρου πώλησης 1.700 τετραγωνικών μέτρων, οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέξουν από 6.000 κωδικούς προϊόντων. Είδη παντοπωλείου, κάβας, απορρυπαντικών, χαρτικών, καλλυντικών, οπωροπωλείου, τυροκομικών, αλλαντικών, κατεψυγμένα και γενικά είδη ψυγείου, καθώς επίσης επιλεγμένη γκάμα με είδη μη τροφίμων και αναλώσιμων, θα πωλούνται στα καταστήματα, προκειμένου να καλύψουν τις επαγγελματικές ανάγκες των πελατών της εταιρίας.

Όπως και στο δίκτυο λιανικής που περιλαμβάνει 741 καταστήματα, έτσι και στις πωλήσεις χονδρικής η Μαρινόπουλος Α.Ε. πρόκειται να βασίσει την ανάπτυξή της στην ευρεία γκάμα αγαθών, στην καινοτομία, και το υψηλό σέρβις προς τον πελάτη, αλλά και στην επιθετική πολιτική τιμών, με την οποία θα διεκδικήσει το μερίδιο που της αναλογεί σε μια αγορά που και περιθώρια ανάπτυξης έχει, αλλά και «θέσεις» για νέους παίκτες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Μαρινόπουλος Α.Ε., κ. Jerome Loubere, σχολιάζοντας την επέκταση της εταιρείας στο cash & carry, τόνισε ότι «πρόκειται για απόφαση η οποία σηματοδοτεί τη στρατηγική επιλογή της Μαρινόπουλος Α.Ε. για δυναμικότερες επενδύσεις παρά το περιβάλλον ύφεσης, για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας – πλέον και στον τομέα των πωλήσεων χονδρικής, αλλά και για τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, καθώς και του Ho.Re.Ca. με τη δυνατότητα που τους δίνεται για την προμήθεια αγαθών σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές».