Της Στεφανίας Σούκη 
 
Το δεύτερό του εγχείρημα στον τομέα του real estate, αυτή τη φορά με τη δημιουργία εμπορικού πάρκου  στην Κόρινθο έχει ήδη δρομολογήσει ο όμιλος ΒΙΟΧΑΛΚΟ, εν μέσω πάντως αντιδράσεων τοπικών -και όχι- μόνο φορέων.  
 
Ο όμιλος, ο οποίος μπήκε πιο ‘’δυνατά’’ στον τομέα των ακινήτων ήδη από το 2011 μέσω του  εμπορικού κέντρου RIVER West δίπλα από το ΙΚΕΑ επί της λ. Κηφισού, θέλει μέσα σε ένα χρόνο να έχει θέσει σε λειτουργία το νέο εμπορικό πάρκο στο ιδιόκτητο ακίνητο της Σωληνουργίας στην Κόρινθο, σε μία επένδυση άνω των 7 εκατ. ευρώ. Το νέο εμπορικό πάρκο δε θα είναι αντίστοιχο των γνωστών malls –όπως π.χ. το The Mall Athens ή το Golden Hall της Lamda Development στο Μαρούσι- αλλά θα περιλαμβάνει κυρίως μεγάλα καταστήματα οικιακού και ηλεκτρονικού εξοπλισμού, κινητής τηλεφωνίας σούπερ μάρκετ και χώρους εστίασης. Ο όμιλος ήδη εδώ και δύο χρόνια προετοιμάζει το έδαφος για τις αδειοδοτήσεις εν μέσω ουκ ολίγων αντιδράσεων από φορείς της περιοχής, έχοντας ήδη εξασφαλίσει τις θετικές γνωμοδοτήσεις από την Περιφέρεια και έχοντας λάβει εδώ και καιρό τις τελικές εγκρίσεις της Μελέτης Περιβαλλοντικών Όρων για την «αλλαγή χρήσης υφιστάμενης βιομηχανικής εγκατάστασης». Μάλιστα το θέμα έφθασε την περασμένη άνοιξη και στη Βουλή μέσω της επερώτησης που κατέθεσε ο ΣΥΡΙΖΑ προς το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο οποίος υποστηρίζει ότι με την εν λόγω επένδυση θα πληγούν οι εμπορικές επιχειρήσεις της Κορίνθου. Αντιδράσεις υπάρχουν και από τους εμπόρους, με την πλευρά της εταιρείας να αντιτείνει ότι το νέο εμπορικό πάρκο θα δημιουργήσει περί τις 300 νέας θέσεις εργασίας. 
 
Φορέας υλοποίησης του έργου, το οποίο θα έχει αρκετές ομοιότητες με το Smart Park του ομίλου EΛΛΑΚΤΩΡ στα Σπάτα, είναι η «Εμπορικό Πάρκο Κορίνθου ΑΕ», η οποία ήδη έχει κλείσει την πρώτη επίσημη συμφωνία για ένα mega -σούπερ μάρκετ της αλυσίδας Σκλαβενίτης. Συζητήσεις βρίσκονται σε εξέλιξη και με μεγάλες αλυσίδες από το χώρο των ηλεκτρικών –ηλεκτρικών ειδών, κινητής τηλεφωνίας, οικιακών ειδών κ.τ.λ. προκειμένου να έχει κλείσει άμεσα,  έως το τις αρχές του επόμενου έτους, μεγάλο ποσοστό των μισθώσεων για τα 40- 50 καταστήματα που θα λειτουργήσουν στο πάρκο. 
Η κίνηση αυτή από πλευράς του ομίλου Στασινόπουλου εντάσσεται στο γενικότερο πλαίσιο της αξιοποίησης των εμπορικών και βιομηχανικών ακινήτων που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιό του ομίλου  και παραμένουν αναξιοποίητα, με μεγάλα μάλιστα κόστη για τον όμιλο.