Σε επένδυση 50 εκατ. δολαρίων στην ανερχόμενη ιστοσελίδα BuzzFeed προχωρά η επενδυτική Andreessen Horowitz όπως αναφέρει το Reuters.

Η ιστοσελίδα, που δημιουργεί περιεχόμενο με τη μορφή λίστας, είναι ανάμεσα στις 10 πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες στις ΗΠΑ, μαζί με “βαριά χαρτιά” της βιομηχανίας των media, όπως το CNN και οι New York Times.

“Το BuzzFeed έχει πάνω από 150 εκατ. επισκέπτες το μήνα, είναι επικερδές και αναμένεται να αποφέρει τριψήφιο αριθμό εκατομμυρίων σε έσοδα φέτος” δήλωσε ο Chris Dixon, συνέταιρος στην Andreessen Horowitz, ο οποίος πρόκειται να συμπεριληφθεί και στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας. Σύμφωνα με το Reuters, τα έσοδα του BuzzFeed, το οποίο δημιουργήθηκε το 2006, αναμένεται να ανέλθουν στα 120 εκατ. δολ. το 2014.

Η κίνηση αυτή σχεδόν διπλασιάζει τη χρηματοδότηση του  BuzzFeed, το οποίο είχε καταφέρει σε προηγούμενη προσπάθεια να συγκεντρώσει περίπου 46 εκατ. δολάρια από επενδυτικές εταιρείες όπως η Lerer Ventures, η Hearst, η RRE και η ιαπωνική SoftBank.