“Πίσω από τους αριθμούς υπάρχει πάντα ο άνθρωπος”, είναι το κεντρικό μήνυμα της νέας καμπάνιας της ΔΕΗ που δημιούργησε η Bold Ogilvy για το λανσάρισμα του μειωμένου έως 42% τιμολογίου σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες σε μια περίοδο έντονου προβληματισμού για τις διαρκείς αυξήσεις στο ρεύμα αλλά και για τα χαράτσια που οι ελληνικές οικογένειες καλούνται να πληρώσουν στην ενέργεια.

Η νέα ταινία ενημερώνει το κοινό ότι το μειωμένο τιμολόγιο δικαιούνται άτομα με χαμηλό εισόδημα, τρίτεκνοι, μακροχρόνια άνεργοι, άτομα με αναπηρία, αλλά και άτομα που χρειάζονται ενεργοβόρα μηχανική υποστήριξη. Η Bold Ogilvy μεταφέρει το μήνυμα παρουσιάζοντας έναν μετρητή κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος, τον γνωστό μετρητή της ΔΕΗ, που υπάρχει σε κάθε σπίτι. Καθώς επικεντρωνόμαστε στο καντράν του και παρακολουθούμε να μετράει μονάδες, ξαφνικά τα ψηφία αλλάζουν: από αριθμοί γίνονται γράμματα, και γρήγορα αντιλαμβανόμαστε ότι αυτό που διαβάζουμε είναι ονόματα. Αυτό το εύρημα, έχει στόχο να καταδείξει ότι η ΔΕΗ βλέπει κάθε άνθρωπο σαν μια ξεχωριστή περίπτωση.