H Under Armour πέρασε σε πωλήσεις την Adidas, για να γίνει η δεύτερη μεγαλύτερη αθλητική φίρμα στις ΗΠΑ, μετά τη Nike, σύμφωνα με την Wall Street Journal.

Η εταιρεία, με βάση την Βαλτιμόρη, πέρασε σε πωλήσεις τον γερμανικό γίγαντα, σημειώνοντας αύξηση 20% στις πωλήσεις της έως σήμερα και έχοντας έσοδα μόνο για το 2014 ύψους 1,2 δισ. δολαρίων.

Την ίδια ώρα οι πωλήσεις της Adidas σημείωσαν πτώση 23% στο 1,1 δισ. για το έτος.

Στις ΗΠΑ, η Nike προηγείται μακράν και από τις άλλες δύο εταιρείες, με έσοδα ύψους 8,9 δισ. για την φετινή περίοδο.

Η Under Armour σημειώνει ισχυρή ανάπτυξη τα τελευταία 18 χρόνια. Όταν ιδρύθηκε το 1996 είχε έσοδα ύψους 17.000 δολαρίων, για να φτάσουν φέτος στα 3 δισ.

Η εταιρεία, προσπαθεί να πάρει κομμάτι από την εμπορική πίτα από τη Nike, η οποία έως σήμερα έχει το μονοπώλιο στα μεγάλα ονόματα των σπορ.

Πρόσφατα, η Under Armour συμφώνησε με το σουπερμόντελ Gisele Bundchen, αμέσως μετά την κυκλοφορία της νέας της γυναικείας κολεξιόν. Νωρίτερα, στις αρχές του 2014, η Under Armour πραγματοποίησε μία μεγάλη συμφωνία με διάφορα κολεγιακά αθλήματα.

Πριν από λίγες μέρες η Under Armour έχασε στο παραπέντε μία μεγάλη συμφωνία με τον σταρ Kevin Durant, ο οποίος έμεινες στη Nike, που ισοφάρισε την πρόταση ύψος 265 εκατ. της  Under Armour, αλλά ο CEO της εταιρείας, Kevin Plank δήλωσε πως δεν απογοητεύεται από την αποτυχία.

“Θα σημειώσουμε αύξηση πωλήσεων ύψους 20% για την  επόμενη χρονιά, με ή χωρίς την συμφωνία (με τον Durant)”, σημείωσε ο Plank, μιλώντας στην τηλεόραση του Bloomberg.

“Θέλαμε να στείλουμε ένα μήνυμα σε όλους τους αθλητικούς διευθυντές, τους προέδρους ομάδων, σε κάθε κομισάριο, ότι αν έχουν συμφωνία (με μία εταιρεία), καμία συμφωνία δεν είναι μεγάλη για εμάς”, τόνισε.