Η κρίση δεν φάινεται να έχει πτοήσει το Νο2 της εγχώριας παραγωγής αναψυκτικών στην Ελλάδα που έιδε αύξηση 15% στις πωλήσεις της το α’ τετράμηνο του έτους . Όπως αναφέρει και ο ίδιος ο επικεφαλής της Λουξ, Γιάννης Μαρλαφέκας, η αύξηση της κερδοφορίας αποδίδεται στην πολιτική των προσιτών τιμών που εφαρμόζει η πατρινή βιομηχανία αναψυκτικών από την αρχή της κρίσης, σε συνδυασμό με τη στροφή των καταναλωτών στα ελληνικά προϊόντα.

«Επιδιώκουμε να είμαστε κοντά στον καταναλωτή και να καλύπτουμε τις ανάγκες του, προσφέροντας υψηλής ποιότητας προϊόντα σε προσιτές τιμές», επισημαίνει χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι ανάλογη τακτική ακολουθεί και με τους χονδρεμπόρους που συνεργάζεται. Πολύ θετικά κινείται και η διείσδυση στην αγορά της Βορείου Ελλάδας, όπου επιχειρείται δυναμικό άνοιγμα μέσα από την είσοδο σε περισσότερα σημεία λιανικής πώλησης, κυρίως των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Η Λουξ βρίσκεται πλέον στη δεύτερη θέση της εγχώριας αγοράς αναψυκτικών, όσον αφορά στα αναψυκτικά με γεύση, με μερίδιο που ξεπερνά το 20%, πάνω και από την πολυεθνική Pepsico, η οποία τα τελευταία χρόνια χάνει έδαφος στη μάχη του ανταγωνισμού. Η εταιρεία εντείνει και τις προσπάθειες επέκτασης στο εξωτερικό, με έμφαση τις αγορές που υπάρχουν περιθώρια για την ανάπτυξή της.