Τη ματαίωση και επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού για τη διαφημιστική προβολή της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης (ΕΡΤ ΑΕ), αποφάσισε το Διοικητικό της Συμβούλιο. Ο λόγος της ακύρωσης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση είναι «η μη συμμόρφωση όλων των εταιρειών με τα οριζόμενα στη διακήρυξη». Ο διαγωνισμός θα επαναπροκηρυχθεί σε χρόνο που θα καθορίσει με νεότερή του απόφαση το Δ.Σ., με τους ίδιους οικονομικούς και λοιπούς όρους.

Υπενθυμίζεται, ότι ο διαγωνισμός, στον οποίο συμμετείχαν οι εταιρείες Bold Ogilvy και Choose, είχε φτάσει στην ολοκλήρωση αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών, στις οποίες προηγούταν η Bold. Σύμφωνα με την αρχική προκήρυξη ο προϋπολογισμός του έργου για ένα χρόνο κυμαίνεται μεταξύ 487.804 ευρώ και 682.926 ευρώ (εκτός ΦΠΑ), ενώ η διοίκηση έχει τη δυνατότητα αυξομείωσης του ανωτέρου πόσου έως 40 % κατά το χρόνο υλοποίησης της σύμβασης.

Τέλος, επισημαίνεται ότι το Δ.Σ. αποφάσισε την παράταση της συνεργασίας της ΕΡΤ με την karamella, που χειρίζεται ήδη το διαφημιστικό λογαριασμό, για το χρονικό διάστημα που θα απαιτηθεί έως την κατακύρωση σε νέο ανάδοχο.