Τη συνέχιση των κινητοποιήσεών τους,  αποφάσισαν οι εργαζόμενοι της Αττικό Μετρό, με νέα 48ωρη απεργία στις 24 και 25 Ιανουαρίου 2013. Όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι του μετρό καταγγέλλουν την άρνηση της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου να προσέλθει σε διάλογο.

Στην ανακοίνωσή τους αναφέρουν τα εξής:

Οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., ως Έλληνες φορολογούμενοι πολίτες θέτουμε, ενδεικτικά και μόνο, στην αρμόδια Πολιτική Ηγεσία που οφείλει να ενδιαφέρεται για το δημόσιο συμφέρον, τα ακόλουθα ερωτήματα:
*      Γνωρίζει ο κ. Κωστής Χατζηδάκης ότι η εκπόνηση της Μελέτης της Επέκτασης της Καλαμαριάς από τους εργαζόμενους της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κόστισε μόνο το 1/10 σε σχέση με την αντίστοιχη δαπάνη εκπόνησης  της ίδιας Μελέτης από ιδιώτες;

*      Επιθυμεί ο κ. Υπουργός, όπως έχουμε ήδη επισημάνει:
·         να γίνονται «φιλικοί» διακανονισμοί με τους μεγαλοεργολάβους καταστρατηγώντας τη νομοθεσία εκτέλεσης δημοσίων έργων, διασπαθίζοντας δημόσιο χρήμα;
·         να εκτελούνται έργα Μετρό από ακριβοπληρωμένους Συμβούλους με μισθούς από 12.000 έως 22.000 Ευρώ έκαστος μηνιαίως, όταν οι θέσεις/ειδικότητες καλύπτονται ενδοεταιρικά από μηχανικούς της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. με μεγαλύτερη εμπειρία και εξειδίκευση καίτοι η εταιρεία διαθέτει διαχειριστική επάρκεια;

*      Επιθυμεί ή όχι ο κ. Υπουργός η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. διατηρώντας τον ευέλικτο χαρακτήρα της ως Α.Ε. του Δημοσίου, να συνεχίσει να συνεισφέρει πάνω από 1% του ΑΕΠ στα επόμενα χρόνια εκτελώντας έργα υψηλού επιπέδου ή αποτελεί λύση ο τεμαχισμός, η ιδιωτικοποίηση και η παράδοση της εταιρείας βορά στα ξένα και εγχώρια ιδιωτικά συμφέροντα;
 

Οι εργαζόμενοι της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε., διεκδικούν:
*      Απένταξη της εταιρείας από τις ΔΕΚΟ, με άμεση επαναφορά στο προηγούμενο καθεστώς λειτουργίας της, βάσει του ιδρυτικού της Νόμου 1955/1991.
*      Διασφάλιση ατομικών και συλλογικών συμβάσεων.
*      Διαφύλαξη της ποιότητας και της ασφάλειας των Μεγάλων Έργων που κατασκευάζει η εταιρεία μας.