Στη ψηφιακή διαφήμιση επεκτείνει τις δραστηριότητες της η Dentsu Corporation, η μεγαλύτερη διαφημιστική εταιρεία στην Ασία, εξετάζοντας τουλάχιστον 20 πιθανούς στόχους εξαγοράς στις αναδυόμενες αγορές.

Tελευταία μεγάλη εξαγορά του ιαπωνικού ομίλου ήταν η βρετανική διαφημιστική εταιρεία Aegis Group, την οποία απέκτησε έναντι 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στο πλαίσιο των σχεδίων του για επέκταση σε πιο δυναμικές οικονομίες, καθώς η ιαπωνική αγορά βρίσκεται σε φάση επιβράδυνσης.  Επρόκειτο για τη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία του.

Η εταιρεία, που έχει την έδρα της στο Τόκιο, άντλησε περίπου 1,3 δισ. δολάρια τον Ιούλιο μέσω  δημόσιας εγγραφής, ποσό που τη βοήθησε να ξεπληρώσει χρέη της και να εξασφαλίσει κεφάλαια για περισσότερες εξαγορές. Στο δίκτυο της έχουν ενταχθεί προσφάτως εταιρείες, όπως οι McGarryBowen, 360i και Firstborn. Το πιο πρόσφατο απόκτημα της, η Mitchell Communication, είναι μία τοπική, αλλά ιδιαίτερα ανερχόμενη εταιρεία PR.

Η διαφημιστική εταιρεία, η οποία επεκτείνεται συνεχώς στον τομέα των media και των δημοσίων σχέσων,  χρονολογείται από to 1901. Ανακοίνωσε κέρδη ύψους 208 δισεκατομμύριων γεν στα τέλη Μαρτίου, τα υψηλότερα από το 1997, σύμφωνα με τα στοιχεία του Bloomberg.

Σύμφωνα με τον 62χρονο πρόεδρο της Tadashi Ishii, η Dentsu σκοπεύει να προσθέσει στις δραστηριότητες της ψηφιακές επιχειρήσεις στην Κίνα, την Ινδία, την Ινδονησία, τη Βραζιλία και την Ανατολική Ευρώπη. Εχει ήδη ανακοινώσει 12 εξαγορές φέτος, συμπεριλαμβανομένων του 80% της Webchutney Studio Pvt, μιας ινδικής εταιρείας με γραφικά υπολογιστών, και της Wonder Advertising Co., που έχει έδρα στο Πεκίνο.

Τα έσοδα της παγκοσμίως μόνο από το e-mail marketing αναμένεται να αυξηθούν στα 15,7 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2017, με οδηγό την ανάπτυξη στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού κατά 12% φέτος.

Η Dentsu, πάντως, ανέφερε ζημίες, ύψους  3,7 δισ, γεν, το τρίμηνο που τελείωσε στις 30 Ιουνίου λόγω απομειώσεων υπεραξίας που σχετίζονται με την εξαγορά της Aegis. Οι πωλήσεις της αυξήθηκαν 15% στα 514 δισεκατομμύρια γεν το αντίστοιχο τρίμηνο.  

Η πιο πρόσφατη επένδυση της Dentsu ήταν στο Cool Japan Fund , που δημιουργήθηκε από 15 ιαπωνικές εταιρείες, οι οποίες επένδυσαν μαζί με την κυβέρνηση 560 εκατομμύρια δολάρια. Στόχος του fund είναι η εξαγορά τηλεοπτικών δικτύων και οι επενδύσεις σε ακίνητα στο εξωτερικό προκειμένου να προβληθεί η κουζίνα, η μόδα και το animation της Ιαπωνίας.