Τα υβριδικά φαγητά δεν σταματούν να εξελίσσονται, με τα κοκτέιλ ποτών να είναι η νέα μόδα στις ΗΠΑ.

Την περασμένη χρονιά, νέα ποτά, προερχόμενα από διάφορες μίξεις, τα λεγόμενα υβριδικά ποτά, έκαναν την εμφάνισή τους και αρχίζουν να παίρνουν μεγάλο μέρος της πίτας της αγοράς.

Δημιουργήματα όπως το Grey Goose’s VX που προέρχεται από την μίξη βότκας και κονιάκ, ή του Red Eye Louise’s Vodquila, που αποτελείται από βότκα και τεκίλα ή ακόμα και του Jim Beam’s Kentucky Dram, που προέρχεται από τη μίξη μπέρμπον και ουΐσκι, έχουν εκτινάξει τις πωλήσεις.

Και τα υβριδικά κρασιά έχουν κερδίσει τους Αμερικανούς καταναλωτές, με το Smoke, που προέρχεται από τη μίξη μοσχάτου και βότκα, του Sutra (βότκα και αφρώδης οίνος) αλλά και το Ferdinands’s Gin (τζιν με λευκό κρασί), να καλπάζουν.

Σύμφωνα με το Bon Appetit, οι παραγωγοί, προχωρούν στην δημιουργία υβριδικών ποτών με στόχο νεαρές γυναίκες υψηλού εισοδήματος, ώστε να δημιουργήσουν τα νέα “party drink”.

Oι πωλήσεις του Grey Goose’s έπεσαν πάνω από 5% την περασμένη χρονιά με αυτή την πτώση να εξηγεί την στροφή στα υβριδικά ποτά.

Σύμφωνα με τον Guillaume Jubien της Grey Goose, δεν γίνεται ότι γίνεται για τα υβριδικά ποτά, αλλά για την αγάπη για το κονιάκ και τη βότκα Grey Goose.