Δεν προλαβαίνουν οι υπάλληλοι του 1517 να καταγράφουν καταγγελίες από πολίτες για φοροδιαφυγή άλλων πολιτών. 

Πρόκειται για την ειδική γραμμή για φορολογικές καταγγελίες, που δημιουργήθηκε το 2008 και σύμφωνα με τα στοιχεία ενώ την πρώτη χρονιά κάλεσαν το 1517 μόλις 4.000 άνθρωποι, το 2010 οι κλήσεις έφτασαν τις 19.000 και φέτος η γραμμή δέχεται 200 τηλεφωνήματα την ημέρα, δηλαδή 70.000 κλήσεις τον χρόνο.

Σύμφωνα με την Καθημερινή της Κυριακής οι 6 στους 10 από εκείνους που τηλεφωνούν κάνουν καταγγελία για πεθερές, κουμπάρους ή αδέρφια που θέλουν να εκδικηθούν με τη βοήθεια του ΣΔΟΕ, ενώ περίοπτη θέση ανάμεσα στους καταγγέλλοντες έχουν και οι απατημένες ή απλά πρώην σύζυγοι, που «καρφώνουν» τον άνδρα τους.

Η φράση «Ο πρώην σύζυγός μου έχει βάλει τα λεφτά στη θυρίδα, και σας έχει αφήσει το χαράτσι απλήρωτο!» είναι πλέον κάτι που έχουν συνηθίσει να ακούνε οι τηλεφωνητές.

Συχνά καλούν στο 1517 επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην εστίαση για να καταγγείλουν συναδέλφους τους, κυρίως για λόγους ανταγωνισμού.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα το 20% των τηλεφωνημάτων γίνεται από ιδιοκτήτες ταβερνών και καφετεριών, που έχουν βάλει στο μάτι το διπλανό μαγαζί.

Δεν είναι όμως μόνο το 1517, αφού υπάρχει και το 11012 της Οικονομικής Αστυνομίας που δέχεται περίπου 50 κλήσεις την ημέρα, ενώ όσοι έχουν στο χέρι τους τα στοιχεία για καταγγελίες διαφθοράς απευθύνονται στο 10190.

Την ίδια ώρα η «γραμμή της Διεθνούς Διαφάνειας» στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της δέχθηκε πάνω από 500 τηλεφωνήματα φορολογούμενων που ήθελαν να «καρφώσουν» κάποιους, ενώ υπάρχουν και πιο εξειδικευμένες γραμμές «καρφώματος», όπως το 2313-325.501 της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, στο οποίο οι Θεσσαλονικείς μπορούν να καταγγέλλουν όποιον έχει τζάκι που μυρίζει ύποπτα.

Τέλος υπάρχει και η «Γραμμή Υγείας», το 1142, που δέχεται κλήσεις για καταγγελίες σχετικές με το κάπνισμα.