Nέα δεδομένα στο ηλεκτρονικό εμπόριο φέρνει η σύμπραξη της American Express και του Twitter που ανακοινώθηκε στις αρχές της εβδομάδας.

Οι δύο εταιρείες δίνουν πλέον τη δυνατότητα στους χρήστες του διαδικτύου, εφόσον φυσικά διαθέτουν πιστωτική κάρτα American Express αλλά και λογαριασμό στο Twitter, να παραγγέλνουν ηλεκτρονικά τα προϊόντα που επιθυμούν με ένα απλό tweet.

Οι χρήστες αφού συνδέσουν τον αριθμό της πιστωτικής τους με το Twitter, γράφουν ένα tweet το οποίο θα πρέπει να περιέχει το hashtag του προϊόντος στο tweet τους. Μόλις το κάνουν, θα λάβουν μία απάντηση από τηνAmerican Express (λογαριασμός @AmexSync), που θα περιλαμβάνει ένα νέο hashtag ενεργοποίησης.

Από εκεί και μετά θα πρέπει μέσα σε 15 λεπτά ο χρήστης να “τουιτάρει” το συγκεκριμένο hashtag, ώστε να επιβεβαιώσει την αγορά.

Η συνεργασία αποτελεί μέρος μίας γενικότερης προσπάθειας ώθησης των κοινωνικών μέσων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Στο πλαίσιο αυτό και το Facebook  λανσάρισε το Facebook Gifts, μία υπηρεσία αποστολής πραγματικών δώρων, μέσω της σελίδας κοινωνικής δικτύωσης.