Ενώ οι συζητήσεις και οι επαφές για την προσέλκυση  πλοίων στο ελληνικό νηολόγιο βρίσκονται σε εξέλιξη και μάλιστα ο Κ.Μουσουρούλης  παίρνει νέα μέτρα ανταγωνιστικότητας με ατομικές συμβάσεις στα κατώτερα πληρώματα  και λιγότερη γραφειοκρατία και έχει πέσει στο τραπέζι  ανεπίσημα  το θέμα της δημιουργίας Παράλληλου Νηολογίου. Οι όποιες συζητήσεις γίνονται πίσω από  κλειστές πόρτες αφού τα συμφέροντα είναι μεγάλα.

Το μόνο σίγουρο είναι  η ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία δεν πρόκειται να προχωρήσει πέρα από εκεί που βρίσκεται σήμερα αν  η τρικομματική κυβέρνηση  συνεχίσει να κρατά την ελληνική σημαία στο περιθώριο των εξελίξεων.  Το θέμα είναι ώριμο για επανεξέταση ώστε να σταματήσει η υποχρεωτική για τους πλοιοκτήτες κίνηση προς άλλες σημαίες – για όσους μπορούν να το κάνουν – κάθε φορά που θέλουν να χρησιμοποιήσουν λήσιγκ ή  Sale & Leaseback.

Υπάρχουν  χιλιάδες νησάκια. Ας επιλέξουν ένα και ας δημιουργήσουν ένα παράλληλο νηολόγιο να μπούμε όλοι εκεί. Το έχουν κάνει πολλές χώρες όπως η Γαλλία η Δανία και η Νορβηγία. Πολιτικές σκοπιμότητες και γραφειοκρατία είναι από τους λόγους που δεν γίνεται το παράλληλο νηολόγιο στην Ελλάδα, σύμφωνα με όσα λέγονται στο Μεγάλο Λιμάνι.
«Πρέπει να είμαστε ευέλικτοι. Μπορούμε να πούμε ότι η πατρίδα μας έχει παρελθόν στο να φτιάχνει γραφειοκρατία που πνίγει κάθε όραμα» ήταν τα λόγια ενός παλιάς κοπής Έλληνα εφοπλιστή.

Σήμερα η Ελληνική σημαία παραμένει περιέργως αποκλεισμένη από αυτές τις σημαντικότατες εξελίξεις, ενώ η πολιτική βούληση να καταστεί διεθνές ναυτιλιακό κέντρο ο Πειραιάς επιβεβαιώνεται από επίσημα χείλη.