Του Δημήτρη Μαρκόπουλου

Πριν από είκοσι ημέρες αναδείχθηκε ως ο κορυφαίος λιανέμπορος της χρονιάς που πέρασε, από τα βραβεία RetailBusiness Awards. Κι αυτό διότι το δύσκολο από κάθε αποψη 2012 επέλεξε όχι απλά να μην καθίσει ήσυχος αλλά ταυτόχρονα και να βάλει το χέρι στην τσέπη επενδύοντας στο κατάστημα της Θεσσαλονίκης. Να που ο Κώστας Λαμπρόπουλος και οι συνεργάτες του όμως και για το 2013 αποφασίζουν να κινηθούν ακριβώς στον ίδιο δρόμο.

Νέες επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ σχεδιάζει λοιπόν για το τρέχον έτος η διοίκηση των πολυκαταστημάτων attica, επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία συνεχίζει την ανάπτυξή της, έχοντας πάντοτε ως βάση μια υγιή χρηματοοικονομική κατάσταση, καθώς το 2012 διατήρησε την κερδοφορία της, ενώ έχει διασφαλίσει ρευστότητα της τάξης των 40 εκατ. ευρώ και μηδενικό τραπεζικό δανεισμό.

Τα πολυκαταστήματα attica στο City Link και το Golden Hall στην Αθήνα, αλλά και το attica στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη είχαν συνολικό κύκλο εργασιών που απέφερε τζίρο 119 εκατ. ευρώ και κέρδη που άγγιξαν τα 4 εκατ. ευρώ. Για το 2013, πρωταρχικός στόχος της εταιρείας είναι να διατηρήσει τη θετική της πορεία, σχεδιάζοντας και υλοποιώντας τα επόμενα επιχειρηματικά της βήματα με επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ.

Το σχέδιο ανάπτυξης

Πιο συγκεκριμένα, αρχικά έχει προγραμματιστεί επέκταση 500 τ.μ. του πολυκαταστήματος attica στη Θεσσαλονίκη στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos. Η εν λόγω επέκταση αποτελεί επένδυση 1 εκατ.ευρώ και δημιουργεί 50 νέες θέσεις εργασίας σε μια περίοδο ιδιαίτερα δύσκολη για χιλιάδες Έλληνες που δεν βρίσκουν εργασία. Επίσης, θα ενισχυθεί η εμπορευματική σύνθεση του πολυκαταστήματος στο κέντρο της Αθήνας, στο οποίο θα δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο τμήμα 1.500 τ.μ. αφιερωμένο σε είδη σπιτιού, συνολικής επένδυσης 1,5 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, θα ενδυναμωθεί το concept Carelab by attica με το άνοιγμα 3 αυτόνομων σημείων πώλησης στην Αθήνα, ενώ ταυτόχρονα η διοίκηση του attica εξετάζει ευκαιρίες ανάπτυξης τόσο στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όσο και στη Γλυφάδα. Υπενθυμίζεται ότι το concept Carelab by attica, που έχει αναπτυχθεί στα δύο πολυκαταστήματα της Αθήνας, σήμανε τη δημιουργία ενός νέου τμήματος ομορφιάς, διατροφής και βρεφικής φροντίδας, το οποίο πρώτη φορά εντάσσεται σε ελληνικό πολυκατάστημα. Πάντως αυτές οι επενδύσεις ενδέχεται να μην είναι και οι μόνες για τον Κώστα Λαμπρόπουλο, ο οποίος προγραμματίζει κι άλλες παρεμβάσεις μέσα στο 2013 πάντοτε όμως με μικρά βήματα.