Να διπλασιάσει τις πωλήσεις του αλκοολούχου ποτού «Γιενί Ρακί» έβαλε στόχο η τουρκική επιχείρηση οινοπνευματωδών «Μέι» φτάνοντας τα 60 χιλιάδες λίτρα.

Το αγοραστικό κοινό στο οποίο προσβλέπει είναι, κατά κύριο λόγο, οι Τούρκοι τουρίστες που επισκέπτονται τα νησιά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της επιχείρησης Γκαλίπ Γιοργκαντζίογλου, σε συνέντευξή του στην τουρκική εφημερίδα «Μιλιέτ» αναφέρεται στο «Γιενί Ρακί», «σήμα κατατεθέν» στην Τουρκία από την εποχή που ήταν προϊόν του κρατικού μονοπωλίου.
Στο πλαίσιο των ιδιωτικοποιήσεων, ο τίτλος είχε πωληθεί στην εταιρεία «Μέι».

«Αυτήν τη στιγμή πουλάμε στην Ελλάδα 20 – 30 χιλιάδες λίτρα κι αυτό χωρίς να κάνουμε το παραμικρό», λέει ο κ. Γιοργκαντζίογλου και σημειώνει ότι η εταιρεία έχει επιλέξει εβδομήντα εστιατόρια, σε ελληνικά νησιά, όπου θα προωθηθεί το τουρκικό προϊόν.

«Θέλουμε να μετατρέψουμε τα εστιατόρια αυτά σε τουρκικές ταβέρνες», λέει και προσθέτει ότι η προώθηση θα συνδυαστεί με την προσφορά διαφόρων ειδών, όπως ποτήρια, μαχαιροπίρουνα και ομπρέλες για το καλοκαίρι.

Πηγή: protothema.gr