search icon

Οικονομία

Ακρίβεια: Ποια προϊόντα εμφανίζουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις (vid)

Τα σούπερ μάρκετ με μεγάλες αποθήκες που είχαν προμηθευτεί αρκετές ποσότητες προϊόντων πριν τις ανατιμήσεις, έχουν τη δυνατότητα να συγκρατούν τις τιμές

Σημαντικές αυξήσεις σε πολλά προϊόντα βλέπουν οι καταναλωτές τις τελευταίες μέρες και συγκεκριμένα από την 1η Οκτωβρίου, λόγω των αυξήσεων που έχουν εφαρμόσει οι προμηθευτές στα τιμολόγιά τους.

Τρόφιμα, αναψυκτικά, είδη καθαρισμού και προσωπικής περιποίησης, καθώς επίσης έλαια, κονσέρβες, υλικά συσκευασίας, απορρυπαντικά και χαρτικά έχουν δει τις μεγαλύτερες αυξήσεις κατά το δεύτερο κύμα ανατιμήσεων.

Συγκεκριμένα, η τιμή στο αλεύρι έχει αυξηθεί έως και 20%, στα ζυμαρικά από 10 – 18%, ενώ στο 30% τα είδη ιδιωτικής ετικέτας. Οι τιμές στα απορρυπαντικά αυξήθηκαν κατά 3 – 8%, στα καλλυντικά και τα αφρόλουτρα και σαμπουάν κατά 4,5%, στα αναψυκτικά 4 -5%, στη φέτα 5%, στα τουρσιά 6 – 10%.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Open, τα σούπερ μάρκετ με μεγάλες αποθήκες που είχαν προμηθευτεί αρκετές ποσότητες προϊόντων πριν τις ανατιμήσεις, έχουν τη δυνατότητα να συγκρατούν τις τιμές.

Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει για τα μικρότερα καταστήματα και τα εργαστήρια παρασκευής τροφίμων, τα οποία λόγω έλλειψης πρώτων υλών έχουν αναγκαστεί να αυξήσουν τις τιμές τους και να μειώσουν σημαντικά την παραγωγή.

Διαβάστε ακόμη

Κομισιόν: Στήριξη σε ευάλωτα νοικοκυριά και επιχειρήσεις και μείωση της φορολογίας

Στην Ελλάδα το ΗΒΟ Max – Αυξάνεται ο ανταγωνισμός στη συνδρομητική τηλεόραση

Αυστρία: Έρευνα για διαφθορά σε Καγκελαρία και υπουργείο Οικονομικών

 

Exit mobile version