search icon

Οικονομία

Έτσι μεταμορφώνεται το παραλιακό μέτωπο: Η ανάπλαση στη Γλυφάδα κι η Μαρίνα Βουλιαγμένης (pics)

Eπένδυση 48 εκατ. ευρώ για τη Μαρίνα Βουλιαγμένης με ορίζοντα ολοκλήρωσης μέσα στο 2022

Μέσα στο καλοκαίρι θα είναι έτοιμο το πρώτο κομμάτι της ανάπλασης του παραλιακού μετώπου της Γλυφάδας, μετά από χρόνια μελετών, συζητήσεων και διαβουλεύσεων, εγκρίσεων και αποφάσεων με το δήμο μάλιστα να διεκδικεί τον τίτλο της «πρωτεύουσας της Αττικής Ριβιέρας». Αντίστοιχα, σε τροχιά υλοποίησης είναι πλέον κι ένα τα πολυσυζητημένα έργα στην περιοχή της Βουλιαγμένης, αυτό για την αναμόρφωση της μαρίνας από το επενδυτικό σχήμα του Αστέρα, με τη συμμετοχή αραβικών και τουρκικών κεφαλαίων, μία επένδυση της τάξεως των 48 εκατ. ευρώ.

Οσον αφορά την ανάπλαση στο παραλιακό μέτωπο της Γλυφάδας, το πρώτο κομμάτι από τον ΑΝΟΓ μέχρι τα Αστέρια, όπου οι μπουλντόζες έχουν πιάσει δουλειά, θα είναι έτοιμο σύμφωνα με το δήμαρχο Γλυφάδας κ. Γιώργο Παπανικολάου μέσα στο καλοκαίρι. Το master plan δια χειρός Έλλης Παγκάλου -της αρχιτέκτονος που υπογράφει την κατασκευή των 210 στρεμμάτων του Κέντρου Πολιτισμού «Σταύρος Νιάρχος»- περιλαμβάνει πεζόδρομους, ποδηλατόδρομους, χώρους άθλησης, χώρους για τα παιδιά, χώρους αναψυχής και πολύ πράσινο. Η σύνδεση του παραλιακού μετώπου με το εμπορικό κέντρο της πόλης θα γίνει με μια γέφυρα Εσπλανάδα και από κάτω θα δημιουργηθεί τριώφορο υπόγειο πάρκινγκ.

Η νέα μαρίνα Βουλιαγμένης

Την ίδια στιγμή, στην περιοχή της Βουλιαγμένης, η νέα μαρίνα κομμάτι του εμβληματικού συγκροτήματος του Αστέρα Βουλιαγμένης, μπαίνει στη φάση της ανάπτυξης με ένα εκτεταμένο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 48 εκατ ευρώ ενισχύοντας τη θέση της Αθήνας στη λίστα των προορισμών για τουρισμό πολυτελείας στη Μεσόγειο.

Η Astir Marina σύμφωνα με έρευνα μιας από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως ελεγκτικές εταιρείες Big Four μετά την αναμόρφωσή της που προβλέπεται να ολοκληρωθεί την επόμενη χρονιά θα πρωταγωνιστήσει στο top 3 των μαρινών με τις υψηλότερες προδιαγραφές στην Ευρώπη για την καλύτερη λύση για τον ελλιμενισμό home port θαλαμηγών στην ευρύτερη ζώνη της Νοτιοανατολικής Μεσογείου. Η νέα μαρίνα, με εγκαταστάσεις τελευταίας τεχνολογίας που θα έχουν, σύμφωνα με τους επενδυτές, πράσινα χαρακτηριστικά θα μπορεί να εξυπηρετεί και σκάφη μεγαλύτερου μήκους και συγκεκριμένα 59 σκάφη αναψυχής αντί 103 που είναι η σημερινή χωρητικότητα συμπεριλαμβανομένων super και mega yachts. Από το σύνολο των σκαφών τα 46 θα είναι κάτω από 40 μέτρα πέντε σκάφη θα είναι έως 45 μέτρα άλλα τόσα έως 50 μέτρα δύο έως 60 μέτρα ενώ θα έχει δυνατότητα ελλιμενισμού και ενός σκάφους άνω των 70 μέτρων σε μήκος. Σύμφωνα με πληροφορίες με δεδομένο τον περιορισμένο αριθμό των θέσεων το ενδιαφέρον από ιδιοκτήτες luxury yachts που επιζητούν υψηλού επιπέδου υπηρεσίες είναι ήδη αυξημένο με προχωρημένες συζητήσεις για booking ελλιμενισμού σε ένα από τα ωραιότερα σημεία της Αθηναϊκής Ριβιέρας καθώς η νέα μαρίνα θα είναι έτοιμη να υποδεχθεί σκάφη μέχρι το τέλος Μαΐου του 2022.

Το έργο του εκσυγχρονισμού των εγκαταστάσεων της Μαρίνας του Αστέρα Βουλιαγμένης στη χερσόνησο του Λαιμού δίπλα στον Αστέρα στην καρδιά της Αθηναϊκής Ριβιέρας αποτελεί έναν από τους βασικούς άξονες του επενδυτικού σχεδίου των μετόχων του Αστέρα Βουλιαγμένης, της Jermyn Street, πέραν του ξενοδοχειακού συγκροτήματος, του πάρκου, της παραλίας και των πολυτελών κατοικιών. Το πλάνο κάνει λόγο για τόνωση απασχόλησης με νέες θέσεις εργασίας από την πρώτη μέρα υλοποίησης ενίσχυση του εθνικού τουριστικού προϊόντος και του θαλάσσιου τουρισμού στην περιοχή δεδομένου ότι θα δημιουργηθεί ένας νέος σύγχρονος πυρήνας με βασικό στόχο την ενδυνάμωση της θέσης της Ελλάδας ανάμεσα σε χώρες της Μεσογείου με μεγάλο αριθμό από μαρίνες υψηλών προδιαγραφών όπως για παράδειγμα τη Γαλλία, το Μονακό, την Ιταλία και την Κροατία.

Διαβάστε ακόμα

Μπακατσέλος στο Newmoney: Πώς κλείσαμε το deal με τους Γερμανούς της BSH για την Pitsos

Χρήστος Σταϊκούρας: Πότε θα γίνουν οι πληρωμές ανά πρόγραμμα προς τις επιχειρήσεις (vid)

Η υπερχρέωση σε αριθμούς – Σε 20 χρόνια 10πλάσια χρέη και 4πλάσιοι οφειλέτες (πίνακες)

Exit mobile version