Η μικρή startup επιχείρηση παιχνιδιών για κορίτσια, με την ονομασία GoldieBlox, κέρδισε δωρεάν διαφημιστικό χρόνο αξίας 4 εκατ. δολαρίων στο τελικό του Super Bowl.

H εταιρεία θα έχει αυτό που λένε “ευκαιρία μιας ζωής” με τη δυνατότητα να διαφημιστεί δωρεάν στο αθλητικό γεγονός της χρονιάς για τις ΗΠΑ, όπου και η τηλεθέαση είναι καθολική.

Η αποστολή της εταιρείας είναι να ενθαρρύνει τα κορίτσια να ασχοληθούν με τεχνικά επαγγέλματα και το μότο της είναι: “Είμαστε έξυπνες, είμαστε δυνατές, είμαστε κάτι παραπάων από πριγκίπισσες”.

Η ιδρυτής και CEO της εταιρείας Debbie Sterling έχει πτυχίο μηχανικού από το πανεπιστήμιο του Stanford.

Σύμφωνα με την Sterling μόνο το 11% των μηχανικών στις ΗΠΑ είναι γυναίκες και σκοπός της GoldieBlox είναι να αυξήσει το ενδιαφέρον των κοριτσιών για τα μαθηματικά και τις επιστήμες γενικότερα.

Η GoldieBlox πρόσφατα ενεπλάκη σε δικαστική διαμάχη με τους Beastie Boys επειδή σε ένα online video της χρησιμοποίησετο τραγούδι τους  “Girls” .

Δείτε το preview του διαφημιστηκού για την GoldieBlox κατά τη διάρκεια του Super Bowl.